Serwis door-to-door to już standard. Teraz Samsung uruchamia inną wyjątkową usługę – Mobilny Serwis. Zamiast fatygować się do techników, to technicy pofatygują się do nas.
Mobilny Serwis Samsung – dla zajętych
Wizyty w serwisach telefonów komórkowych rzadko kiedy wiążą się z czymś miłym – zwykle musimy wydać pieniądze za naprawę, a do tego często czeka nas dwukrotna wycieczka do miejsca, w którym pozostawiamy sprzęt. Co prawda coraz więcej salonów oferuje naprawy w naprawdę krótkim czasie, co może zredukować liczbę naszych wizyt w jakiejś galerii handlowej do jednej, ale wciąż jest to pewna niedogodność, jeśli nasz plan zajęć jest wybitnie napięty. Samsung proponuje w takich okolicznościach usługę Mobilnego serwisu.
Wizytę można teraz zamówić z dojazdem pod dowolny adres w Warszawie. Technicy w specjalnie przystosowanym Vanie naprawią smartfon lub tablet na miejscu, w ciągu dwóch godzin. Aby skorzystać z usługi, wystarczy napisać lub zadzwonić na całodobową Infolinię Samsung. Konsultant Infolinii pomoże ustalić szczegóły naprawy i dogodny termin wizyty. Koszt dojazdu Mobilnego serwisu Samsung to dodatkowe 100 złotych. Serwisowi podlegają wszystkie urządzenia Galaxy bez względu na aktualny status gwarancji.
Trzeba przyznać, że to całkiem dobry pomysł, który w pewnych okolicznościach może naprawdę uratować nasze dane lub urządzenie, jeśli nie jesteśmy w stanie samodzielnie dostarczyć go do serwisu, a zależy nam na czasie. Co prawda dojazd vana z pracownikami Samsunga kosztuje dodatkową stówkę, ale kiedy grunt pali się pod nogami, tego typu koszty schodzą na dalszy plan.
Samsung nie zdradza, czy będzie planował uruchomienie usługi Mobilnego serwisu także w innych miastach w Polsce. Być może zależy to od tego, jak popularna będzie ona w stolicy.