W kwietniu 2013 roku Orange uruchomiło swoją markę-córkę i od tamtego czasu klienci mogą korzystać z oferty nowego operatora komórkowego znanego jako nju mobile. Z okazji uzyskania miliona klientów zorganizowana została konferencja prasowa, na której sieć podzieliła się z mediami garścią statystyk.
Z oferty nju mobile korzysta już milion klientów klientów. Ta okrągła liczba to dobry powód do świętowania i operator tej okazji… postanowił nie przepuszczać. Przy okazji udało nam się poznać kilka interesujących statystyk dotyczących właśnie nju mobile.
Prezenty dla starych wyjadaczy
Nieprzerwanie od początku kwietnia 2013 roku, a więc od samego wprowadzenia oferty na rynek, z nju mobile nadal korzysta 53 klientów. Nie wiemy zbyt wiele na ich temat, ale nju mobile zapewnia, że z okazji okrągłego „jubileuszu” dla tych najwierniejszych klientów przygotowało specjalne gadżety. Skromny upominek został przygotowany także dla całego miliona klientów, a jego rolę pełni milion gigabajtów. Niestety, całość nie jest tak ekscytująca kiedy uświadomimy sobie, że to prostu jeden gigabajt dla każdego z miliona klientów nju mobile ;).
Statystyczny użytkownik nju mobile
Statystyczny klient nju mobile korzysta z oferty bez limitu wycenionej na nie więcej 29 złotych, w ramach której do jego dyspozycji oddane są nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y (w kraju oraz w roamingu w UE) oraz 10 GB internetu. Można jednak spekulować, że większość tych osób może korzystać z większego pakietu danych komórkowych, gdyż wraz z nabywaniem stażu w sieci pakiet ten może urosnąć nawet trzykrotnie.
W ramach przypomnienia dodam jeszcze, że nju mobile stosuje taktykę „płacisz za tyle, ile zużyjesz” – minimalna kwota na rachunku to 9 złotych i rośnie ona proporcjonalnie wraz z korzystaniem z naszego numeru, a więc w razie bezczynności opłaty za pakiet są niższe. Dodatkowo, z abonamentu można zrezygnować z ledwie miesięcznym wyprzedzeniem i klientów nie obowiązują żadne inne ramy czasowe.
Pozostawmy jednak ofertę nju mobile i wróćmy na chwilę do statystycznego klienta. Osoba użytkująca ofertę tej sieci najczęściej ma 31-45 lat i mieszka w dużym mieście. Operator dodaje, że na ogół wybiera sieć ze względu na rekomendację rodziny i znajomych, którzy wcześniej użytkowali nju mobile. To dosyć interesujące, zważywszy na liczne i dosyć charakterystyczne reklamy operatora w telewizji, prawda?
„Ograniczenia i limity nie interesują mnie…”
Warto na samym końcu przypomnieć, że nju mobile ma nie tylko ofertę abonamentową, ale także pre-paidową zwaną także „na kartę”. Wygląda jednak na to, że klienci tego operatora za tą opcją nie przepadają – aż 70% klientów wybrało ofertę abonamentową.
źródło: własne