Microsoft Surface Pro 3 to dla jednych świetne urządzenie, które wskazuje kierunek rozwoju rynku, ale sprzedaż na to nie wskazywała. Do głównego konkurenta jakim zdają się być MacBooki od Apple nadal jest daleko, lecz może niedługo usłyszymy o spektakularnych wynikach. Sprzedaż zdaje się być coraz lepsza i na wielu kluczowych rynkach brakuje najpopularniejszych wersji Surface Pro 3. Czy to początek sukcesu?
Na blogu Surface, Brian Hall odpowiedzialny za marketing tego produktu oznajmił, że aktualnie w wielu krajach jest on wyprzedany. Napisał, że bardzo dziękuje za tak pozytywne przyjęcie Surface Pro 3 i powiedział jak wygląda sytuacja w wielu krajach. U niektórych sprzedawców w Australii wszystkie dostępne sztuki zostały sprzedane przed południem w dzień premiery. W Chinach warianty z i5 oraz i7 również są niedostępne. Bardzo trudno jest je dostać w Niemczech, Nowej Zelandii, Korei i u jednego z największych sprzedawców w Wielkiej Brytanii.
Sytuacja powinna się poprawić w ciągu następnych dwóch tygodni, ponieważ Microsoft dostarcza nowe Surface tak szybko jak tylko może. Wszystko wygląda na papierze znakomicie, ale nie wiadomo jak dużo produktów trafiło na te rynki. Liczby nie zostały podane, więc nie jesteśmy w stanie ocenić sprzedaży Surface Pro 3.
Jeśli interesuje Was Surface Pro 3 to musicie zobaczyć dwa teksty Piotr o nim: Pierwsze wrażenia oraz oczywiście recenzję.