Windows 10 (fot. Pixabay)

Microsoft chce sprzedawać pakiet Microsoft 365 (Windows 10 + Office 365) nie tylko firmom i instytucjom

Ostatnie miesiące nie były zbyt udane dla Microsoftu. Koncern z Redmond wydał kilka ciekawych urządzeń, jednak zanotował dwie poważne wpadki w kwestii udostępniania dużych aktualizacji Windowsa 10. Docierają do nas jednak wieści wskazujące na to, że Amerykanie mają w planach przygotowanie nowej oferty dla klientów indywidualnych – chcą sprzedawać im pakiet Microsoft 365.

Pakiet ma bazować na okresowych subskrypcjach (podobnie jak w przypadku Office 365) i oferować przysłowiowemu „Kowalskiemu” dostęp do podstawowych usług koncernu z Redmond. W skład pakietu mogą wchodzić rozwiązania takie, jak Windows 10, Skype, Outlook Mobile, Office 365 itp.

Informację udostępniła dziennikarka mocno związana z Microsoftem od lat – Mary Jo Foley. Możemy więc być pewni, że są to dość wiarygodne wieści. Szczegóły związane z usługą Microsoft 365 dla konsumentów nie są jeszcze znane, jednak koncern z Redmond z pewnością udostępni je w ciągu kilku nadchodzących tygodni.

Obecnie usługa Microsoft 365 jest ekskluzywnym produktem dla przedsiębiorstw i edukacji, oferującym dostęp do m.in. Office 365 razem z Windowsem 10. Przedstawiciele Microsoftu natomiast już jakiś czas temu zapowiedzieli, że będą odchodzić od modelu w którym Windows oferowany jest „gratisowo” użytkownikom wraz z nowo zakupionymi urządzeniami.

Genialna sztuczka software’owa pozwalała Microsoftowi namierzać wycieki z Xboksa 360

Sam zapewne nie skorzystam z takiej oferty Microsoftu, jednak z pewnością wielu użytkowników może się zdecydować na subskrypcję Microsoft 365, jeśli będzie ona dostępna w atrakcyjnej cenie. A czy Wy bylibyście skłonni by sprawdzić to rozwiązanie?

Źródło: Windows Central