Meizu stworzy submarkę i odda jej część swojego smartfonowego portfolio

Posiadanie submarki jest coraz popularniejsze wśród chińskich producentów. Huawei ma Honora, Lenovo ZUK, a Elephone MGCOOL. Teraz na identyczny krok (rzekomo) zamierza zdecydować się również Meizu. I ma to podobno ogłosić już w najbliższy wtorek, przy okazji premiery Meizu M5 Note.

Meizu, jak każdy producent, ma w swojej ofercie kilka rodzin produktowych. Wśród nich znajduje się linia Blue Charm, do której należą urządzenia m.in. z serii MxMx Note i Uxx. Na całym świecie pomija się jednak ten dopisek, dlatego mamy na przykład M3 Note czy M3, ale też Meizu M3X i Meizu M3E zamiast – odpowiednio – Meizu X i Meizu E.

meizu-blue-charm

Wkrótce jednak Blue Charm na stałe pojawi się w świadomości użytkowników na całym świecie. Meizu podobno chce „odłączyć” od siebie tę linię i przekształcić ją w zupełnie oddzielną submarkę. Jeśli wierzyć przeciekom, Chińczycy ogłoszą to oficjalnie już w najbliższy wtorek, przy okazji premiery Meizu M5 Note (a dokładniej M5 Note i M5 Note Metal).

meizu-blue-charm-sub-brand-submarka

Jeżeli naprawdę rodzina produktowa, sygnowana mianem Blue Charm, zostanie zupełnie odrębnym od Meizu brandem, to Meizu automatycznie stanie się marką premium, ponieważ wtedy w jej ofercie pozostaną jedynie high-endowe serie MXPro.

*Na grafice wyróżniającej Meizu Blue Charm Metal

Źródło: GizmoChina