Galeria Klif w Warszawie gościła dzisiaj nie tylko ważnych przedstawicieli firmy LG – na oficjalnym otwarciu pierwszego Brand Store w Europie była obecna także Ambasador Republiki Korei Południowej w Polsce, Mira Sun. Przy okazji ogłoszono premierę linii produktów LG Signature.
Warszawski LG Brand Store znajduje się na pierwszym piętrze warszawskiej Galerii Klif, prestiżowej przestrzeni wyróżniającej się starannie wyselekcjonowaną ofertą marek z segmentu premium.
Jak przekonywało LG, Polska jest krajem, w którym rośnie zapotrzebowanie na dobra luksusowe. W 2018 wartość tego rynku szacowany był na 24 mld złotych, co w porównaniu z rokiem 2017 stanowi wzrost o 13,8%. Z tego powodu Koreańczycy zauważyli potrzebę otworzenia salonu skierowanego do zamożnego klienta, który byłby odpowiednim miejscem do zaprezentowania produktów z wyższej półki.
Brand Store będzie kolejnym kanałem sprzedaży produktów, obok sieci partnerskich i sklepu online marki. Urządzenia prezentowane w tym miejscu nie będą więc dublować się z innymi sposobami dystrybucji – LG zależało na tym, by klienci odwiedzający salon poczuli się tam naprawdę wyjątkowo i mogli zaopatrzyć się w urządzenia niedostępne gdzie indziej. Prestiż.
W skład produktów debiutujących w Polsce pod linią LG Signature wchodzą:
- 88-calowy telewizor OLED 8K (model 88Z9) – za 129999 zł
- telewizor OLED W9 z procesorem α9 – za 54999 zł
- pralko-suszarka TwinWash z Wi-Fi – za 8999 zł
- lodówko-zamrażarka z funkcją Multidoor (model LSR100) – za 34999 zł
- moduł SideKick – za 4499 zł
- projektor Cinebeam 4K – za 24999 zł
Ceny są naprawdę wysokie, ale LG przypomina, że mamy do czynienia z salonem produktów luksusowych.
źródło: informacja prasowa, @Kasia