Czasem zadziwiają mnie formy promocji nowych smartfonów. W tym wypadku mamy do czynienia z akcją, która ewidentnie ma na celu podkreślić fotograficzne zalety smartfonu Xiaomi CC9, wydanego w Chinach. Nie mogę jednak powiedzieć, że nie jest pomysłowa. Mamy do czynienia z prawdziwym konkursem piękności.
Xiaomi oficjalnie uruchomiło konkurs na najpiękniejszego pracownika firmy i prosi fanów marki o głosowanie na swoich faworytów. Menedżer produktowy odpowiedzialny za smartfony Xiaomi CC, nie ukrywa, że akcja powiązana jest z promocją modelu CC9, którym wykonano każde ze zdjęć figurujących w galerii.
W konkursie uczestniczy 56 pracowników Xiaomi. Spośród nich można wybrać maksymalnie 5 kandydatów na tytuł Miss lub Mistera Xiaomi.
Co prawda dla osób, które biorą udział w oddawaniu głosów przewidziane są nagrody, ale zakładam, że całość ma charakter krajowy i że żadne wymienione sprzęty nie będą wysyłane zagranicznym uczestnikom ankiety.
Dla nas charakter tego konkursu ma więc przede wszystkim formę ciekawostki. Ewentualnie, możemy przyjrzeć się, jak dobre zdjęcia portretowe (w idealnych warunkach) robi aparat 48 Mpix w Xiaomi CC9.
Swój głos oddacie tutaj. Macie jakieś typy? ;)