Według sondy ABIR, ze wszystkich 4.5 mln sprzedanych tabletów w trzecim kwartale ubiegłego roku, około 4.3 było wyprodukowanych przez giganta z Cupertino. Dało nam to wynik zniewalających 93% i sprawiło, że Apple dostało żółtą koszulkę lidera rynku tabletów.
Sytuacja może się jednak zmienić, ponieważ inni producenci zaczęli wytaczać ciężkie działa, w postaci potężnych tabletów, takich jak Motorola Xoom, BlackBerry Playbook czy Samsung Galaxy Tab 10.1. Jednak Apple nie chce zostać w tyle i zamierza utrzymać pozycję na rynku za pomocą już oficjalnie zapowiedzianego iPada 2.
Wyścig nabiera tempa, temperatura rośnie. Komu uda się pozostać na ringu, a kto odpadnie? Czy Apple iPad 2 będzie godnym następcą starszego brata i utrzyma koronę? Walka staje się coraz bardziej zacięta, a my oglądamy ją z wypiekami na twarzach.