InPost to dla wielu z nas ultymatywna odpowiedź na wszelkie sprawy związane z wysyłaniem czy odbieraniem paczek. Nic dziwnego, skoro firma wraz ze swoją aplikacją króluje na rynku. Tym razem ma dla nas kolejną nowość, z której ucieszą się fani zdalnego obsługiwania Paczkomatów – a przede wszystkim te osoby, które często nadają w nich swoje przesyłki.
InPost pozwoli szybciej oddać przedmiot
Pamiętacie, jak wprowadzono możliwość zdalnego otwarcia skrytki z paczką? Wiele osób zdecydowało się wówczas na mobilną aplikację InPost, ponieważ zwyczajnie ułatwiała ona życie – wreszcie nie trzeba było męczyć się z kodami, wpisywaniem numeru telefonu, czy podejmować prób trafienia kodem QR w czytnik. Teraz do pakietu, jakby nie było wygód, dołączy również ukłon w stronę osób nadających, a także tych, którzy zwracają zakupiony produkt.
Zgodnie z najnowszą informacją na stronie firmy, od teraz do nadania lub zwrotu paczki wystarczy nam wyłącznie sama aplikacja firmy InPost Mobile. Udostępniony proces składa się z 5 prostych kroków i wygląda następująco:
- W aplikacji należy skorzystać z zakładki Nadaję lub Zwracam;
- Wypełniamy formularz;
- Udajemy się do wybranego przez nas Paczkomatu;
- Przy pomocy aplikacji korzystamy z opcji „Otwórz skrytkę zdalnie”;
- Umieszczamy paczkę w otwartej skrytce.
Brzmi prosto? W rzeczy samej takie jest. Sam proces nie różni się zbytnio od tego, który znamy z odbierania dostarczonych paczek. Pozostaje mieć nadzieję, że jeszcze świeża funkcja nie sprawi, iż usługi firmy ponownie zdrożeją. To w dzisiejszych czasach jest niestety całkiem logiczną obawą w stosunku do wszelkich usług na rynku.
Gdzie jest sufit?
InPost pokazuje, że można na rynku zrobić naprawdę wiele, jeżeli nasz produkt jest pożądany. A Paczkomaty okazały się strzałem w dziesiątkę i stanowią idealną odpowiedź na usługi Poczty Polskiej, czy kurierów, którzy często przybywają nie w porę. Na naszych oczach rośnie zatem gigant, który co rusz chwali się czy to nowymi rozwiązaniami, czy współpracami.