Awarie systemów bankowych to nic przyjemnego, zwłaszcza, gdy chcemy szybko wykonać jakąś operację finansową. Klienci ING skarżą się, że nie mogą połączyć się z aplikacją mobilną, a i dostęp do swojego konta przez przeglądarkę jest utrudniony.
Aktualnie nie ma żadnych informacji ze strony banku o awarii, ale liczba zgłoszeń dotyczących błędu rośnie.
Na razie mamy bardzo mało informacji. Nie wiadomo, czy sprawa dotyczy wyłącznie aplikacji mobilnej i webowej, czy też towarzyszą jej inne trudności, na przykład z wybieraniem pieniędzy z konta za pomocą bankomatu czy z płaceniem za towary i usługi kartą. Zgodnie z komunikatem w aplikacji nie jest to problem ogólny, skoro niektóre opcje działają.
Zaktualizujemy ten wpis, gdy ING wyjaśni tę sytuację i poradzi sobie z awarią.
AKTUALIZACJA
Obecnie nasza aplikacja mobilna działa poprawnie. Przepraszamy za poranne utrudnienia.
— ING Polska (@ING__Polska) April 10, 2019
Zgodnie z informacjami ING Banku Śląskiego, awaria została już usunięta.
źródło: Daily Web