Kupujesz w iDream? Możesz zyskać ciekawy bonus

Jeśli robisz zakupy w iDream i masz firmę (nawet w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej), możesz otrzymać dostęp do bezpłatnej, rocznej obsługi Twoich klientów za pomocą wirtualnej asystentki Vee Desk. W jaki sposób skorzystać z oferty?

W czym może pomóc Ci narzędzie Vee Desk?

Czołowy reseller produktów Apple – iDream – rozpoczął współpracę z Vee. Firma ta zajmuje się dostarczaniem usług z zakresu automatyzacji telefonicznej z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w dziedzinie obsługi klienta.

Jedną z usług jest system Vee Desk, który automatycznie obsłuży połączenia telefoniczne z klientami. Narzędzie to jest formą wirtualnej recepcjonistki, która dzięki sztucznej inteligencji ma skutecznie podjąć się pierwszego kontaktu z konsumentem, zebrać podstawowe i niezbędne informacje, a następnie skierować rozmowę do odpowiedniej osoby lub działu w firmie. System ten pracuje przez 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu, dzięki czemu żaden klient nie zostanie pominięty.

Vee Desk ma usprawnić proces komunikacji z klientami i zwiększyć jej efektywność. Co więcej, narzędzie może zostać zintegrowane z systemami CRM, dzięki czemu wszelkie połączenia są nie tylko od razu obsługiwane, ale też właściwie skategoryzowane. Każda przeprowadzona przez wirtualną asystentkę rozmowa jest nagrywana, zaś sztuczna inteligencja utworzy transkrypcję oraz prześle powiadomienie w przypadku wykrycia pilnej sprawy.

iDream współpracuje z Vee
(źródło: iDream)

Darmowa asystentka dla klientów iDream

Dzięki współpracy Vee i iDream, z nowej usługi w ramach bonusu może skorzystać każdy klient biznesowy – zarówno posiadający jednoosobową działalność gospodarczą, jak i mały bądź średni przedsiębiorca – który robi zakupy w sieci iDream.

Aby skorzystać z bonusu, konieczne jest zakupienie sprzętu Apple w salonach iDream. Klienci otrzymają tzw. pakiet startowy, który uprawnia do korzystania z Vee Desk w okresie do 12 miesięcy bez żadnych dodatkowych kosztów. Późniejsze rozliczenia realizowane są w ramach miesięcznego lub rocznego abonamentu.

Udział sztucznej inteligencji w naszej codzienności nieustannie się zwiększa. Coraz więcej firm decyduje się na wirtualnych asystentów, którzy – dzięki zaawansowanym modelom AI – są w stanie komunikować się z konsumentami w naturalny sposób. Jednocześnie dane gromadzone są w sposób płynny, szybki i rzetelny, aby żaden problem nie został pominięty. Wśród takich usług można wspomnieć m.in. o asystencie CallAI opracowanym przez operatora Vectra, a także N!Asystencie w Nest Banku.