Zamieszanie jakie wywołały wokół siebie dwie ostatnie reklamy tabletu Surface RT najwyraźniej spodobało się firmie Microsoft. Postanowiła ona bowiem kuć żelazo póki gorące, czego efektem jest kolejna reklama porównawcza wypuszczona niemal od razu po poprzedniej.
Tym razem postanowiono jednak zmienić kategorię wagową. Na przeciwko siebie stanęli nieco lżejsi zawodnicy, czyli Iconia W3 i iPad Mini. Microsoft postanowił również ponownie wykorzystać w reklamie charakterystyczny głos Siri. Niestety, o ile w przypadku porównania iPada i Surface RT argumenty były jak najbardziej trafione, to już w przypadku W3 są one nieco naciągane i przesadzone. Faktycznie, pakiet Office to ważna rzecz, ale jego brak nie oznacza, że iPad Mini nadaje się tylko do czytania książek. Jedna ekskluzywna gra, jak dobra by nie była, też nie przekona nikogo o wyższości danego systemu, niezależnie od tego jak bardzo lubi serię Halo.
Na szczęście Apple nie ma już w swojej ofercie więcej tabletów, więc możemy raczej założyć, że Microsoft nie nakręci już kolejnej podobnej reklamy. Z drugiej strony, na rynku jest jeszcze całkiem sporo tabletów z Androidem…
http://youtu.be/-J09HaPkExA