Co łączy Huawei i ponad 1,3 mln złotych? Nowy smartwatch to żyła złota

Choć Polacy przestali masowo kupować smartfony Huawei, to nadal bardzo chętnie wybierają inne urządzenia tej marki. Producent pochwalił się, że jego najnowszy smartwatch cieszy się zaskakującą dla niego popularnością.

Nowy smartwatch Huawei to żyła złota

Huawei Watch Ultimate zadebiutował w Polsce 3 kwietnia 2023 roku i wydawało się, że ma raczej niewielkie szanse stać się hitem sprzedażowym przez swoją cenę. Dla przypomnienia, za wersję Watch Ultimate Expedition trzeba zapłacić 3299 złotych, a za model Watch Ultimate Voyage aż 4199 złotych, co czyni ten sprzęt jednym z najdroższych smart zegarków w Polsce.

smartwatch Huawei Watch Ultimate fot. Tabletowo.pl
fot. Tabletowo.pl

Okazuje się jednak, że wysoka cena nie zniechęciła klientów w Polsce. Dziś producent pochwalił się, że w pierwszym tygodniu od premiery sprzedał 400 sztuk swojego najnowszego smartwatcha, a droższa wersja Voyage wyprzedała się już w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl (jest jednak wciąż dostępna w innych).

Jeżeli przemnożymy liczbę sprzedanych sztuk przez cenę tańszej wersji Expedition za 3299 złotych, okaże się, że do kasy chińskiego giganta popłynęło z portfeli mieszkańców Polski już ponad 1,3 mln złotych. Można jednak podejrzewać, że kwota jest wyższa, bowiem niejedna osoba z pewnością zdecydowała się na model z dopiskiem Voyage za 4199 złotych.

smartwatch Huawei Watch Ultimate fot. Tabletowo.pl
fot. Tabletowo.pl

Gdybyśmy bezpiecznie założyli, że 75% osób wybrało model za 3299 złotych, a pozostałe 25% wersję za 4199 złotych, daje to przychód w wysokości już ponad 1,4 mln złotych. Nic dziwnego, że producent zdecydował się pochwalić tym osiągnięciem, bo naprawdę jest czym.

Wyniki na początku przedsprzedaży tego smartwatcha nie tylko spełniły nasze oczekiwania, lecz wręcz je przerosły. Cieszymy się, że tak wielu konsumentów nam zaufało i wybrało Huawei Watch Ultimate, który przełamuje granice między luksusowymi zegarkami klasycznymi a inteligentnymi. Analizy rynkowe pokazują, że w Polsce zwiększa się zainteresowanie rynkiem smartwatchy premium, a ich sprzedaż w 2022 roku znacznie wzrosła. Huawei Watch Ultimate powinien przyczynić się do podtrzymania tego trendu także w bieżącym roku. Nieustannie staramy się spełniać oczekiwania naszych klientów i dostosowujemy do nich naszą ofertę. Martin Sun, Country Manager, Huawei CBG Polska

Cały czas trwa promocja na Huawei Watch Ultimate

Niewykluczone, że wielu klientów skutecznie zachęciła do zakupu drogiego Watch Ultimate hojna promocja producenta, która potrwa jeszcze tylko do najbliższej niedzieli, 23 kwietnia 2023 roku. Klienci, którzy zdecydują się kupić najnowszy smartwatch marki, otrzymają w prezencie słuchawki FreeBuds Pro 2, które w oficjalnej polskiej dystrybucji kosztują od 749 złotych.

Kupując natomiast w sklepie huawei.pl, można zyskać również wagę Scale 3 za darmo, a także możliwość przedłużenia gwarancji o rok za pół ceny. Ponadto jest w nim dostępna wersja Expedition w wariancie z dodatkową, tytanową bransoletą za 3699 złotych. Do tego zalogowani użytkownicy mogą otrzymać 5% wartości zamówienia w programie lojalnościowym w postaci Punktów Huawei, które da się później wymienić na zniżki przy kolejnych zakupach.

Warto też wiedzieć, że w sklepie huawei.pl można dodatkowo zyskać kod rabatowy o wartości 50 złotych, zapisując się na newsletter. Z kolei w sieci RTV Euro AGD trwa promocja, w ramach której można kupić Watch Ultimate w niższej cenie – od 2999 złotych. Podobna jest dostępna w Media Expert. Media Markt również daje rabaty, ale nieco mniejsze.