Na wizerunek każdej marki składa się mnóstwo mniej lub bardziej istotnych elementów. Każda, która chce być pozytywnie postrzegana przez swoja grupę docelową musi spełnić liczne wymagania – nie wystarczy bowiem zaoferować świetnie wyposażonego sprzętu za maksymalnie niską cenę i okrasić tego odrobiną marketingu. Bardzo ważnym aspektem jest tzw. wyjście do klienta.
Huawei w dość krótkim czasie zmienił się z mało znanego chińskiego producenta w giganta. Wytrwale realizuje swoją strategię, dzięki czemu aktualnie zajmuje trzecie miejsce we wszystkich rankingach największych producentów smartfonów na świecie. Jego działania są bowiem w każdym aspekcie przemyślane i nie ma tu mowy o jakimkolwiek przypadku.
Huawei jednak nie tylko sukcesywnie powiększa swoje portfolio, lecz również rozbudowuje sieć autoryzowanych salonów serwisowych. Do wczoraj pierwszy (i jedyny) znajdował się w Krakowie. Dziś otwarto drugi, tym razem w Warszawie przy ul. Andersa 33. Można tam nie tylko uzyskać fachową pomoc w przypadku problemów z danym urządzeniem czy oddać je do naprawy w przypadku awarii, lecz także zapoznać się z nowościami producenta oraz zakupić dedykowane akcesoria do smartfonów.
Huawei planuje wkrótce otworzyć kolejny salon serwisowy, tym razem w Gdyni. Chińczycy mają zamiar sukcesywnie rozbudowywać ich sieć, więc być może w przyszłości pojawi się on również w Waszym mieście.
Źródło: Huawei