Jeśli już piszemy o wynikach sprzedaży jakichś produktów, najczęściej są to albo flagowce firmy Samsung lub Apple. Czasem coś trafi się też o LG, Sony czy Asusie, ale o Huawei? Rzadko kiedy. A tu proszę. Dziś na profilu marki Honor (by Huawei) pojawiła się bardzo interesująca informacja dotycząca jednej z oferowanych przez nią modeli – Honor 4X.
Okazuje się bowiem, że Honor 4X od momentu rynkowej premiery trafił już w ręce ponad 6 milionów użytkowników na całym świecie. Świetny wynik zważywszy na fakt, że urządzenie w pierwszych krajach zadebiutowało w sprzedaży pod koniec pierwszego kwartału bieżącego roku, a w pozostałych jest stale dystrybuowany.
W Polsce produkt ten dostępny jest od zaledwie kilkunastu dni, ale również widać nim spore zainteresowanie – również wśród Czytelników Tabletowo. Warto jednak pamiętać, że Honor 4X występuje w dwóch konfiguracjach (również w Polsce) – z ośmiordzeniowym Kirinem 620 1,2GHz z Mali-450 MP lub czterordzeniowym Qualcomm Snapdragon 410 1,2GHz z Adreno 306. Warto zatem dokładnie sprawdzać przed zakupem, po którą wersję sięgamy.
Przypomnę tylko, że Honor 4X w Polsce kosztuje 849 złotych. Jego recenzję możecie przeczytać pod tym adresem. A poniżej możecie sobie usystematyzować jego parametry techniczne:
- wyświetlacz IPS 5,5″ 1280 x 720 pikseli, 10-punktowy multitouch,
- ośmiordzeniowy procesor Kirin 620 64-bit 1,2GHz,
- 2GB RAM,
- 8GB pamięci wewnętrznej,
- Android 4.4.2 KitKat (ma otrzymać aktualizację do Androida 5.0 Lollipop) z EMUI 3.0,
- LTE,
- dual SIM,
- aparat 13 Mpix,
- kamerka 5 Mpix,
- slot kart microSD,
- port microUSB,
- 3.5 mm jack audio,
- akumulator o pojemności 3000 mAh,
- wymiary: 152,9 x 77,2 x 8,65 mm,
- waga: 170 g.