Po wczorajszej prezentacji Google Stadia dopadła mnie pewna refleksja. Przecież to już blisko 10 lat, odkąd na rynku zadebiutowało OnLive, czyli tak naprawdę pierwsza, powszechnie dostępna, usługa grania w chmurze, która miała przecież całkowicie zrewolucjonizować wirtualną zabawę. Gry na żądanie, bezproblemowo, bez instalacji, bez pobierania aktualizacji. Rzeczywistość okazała się jednak brutalna i gracze z całego świata ani trochę nie zamierzali zrezygnować z tradycyjnych konsol czy komputerów stacjonarnych. Świat poszedł do przodu, powstały nowe rozwiązania, komputery, Battle Royal, a producenci dalej … Czytaj dalej 20 lat historii grania w chmurze, i dalej nikt tego nie lubi. Czy zmieni to Google, NVIDIA albo Microsoft?
Skopiuj adres i wklej go w swoim WordPressie, aby osadzić
Skopiuj i wklej ten kod na swoją witrynę, aby osadzić element