T-Mobile ogłosiło dziś, że zakup oferty subskrypcyjnej Heyah 01 stał się jeszcze prostszy i wygodniejszy. Wprowadzono usługę potwierdzania tożsamości online mojeID.
Heyah 01 ze zdalną weryfikacją tożsamości
Heyah ruszyła niedawno z całkiem nową ofertą, która opiera się na modelu subskrypcyjnym. W jej specyfikę wpisuje się ciekawy pomysł płacenia za usługi tylko co drugi miesiąc. Materiały reklamowe przedstawiają nową Heyah jako sieć nowoczesną, co poniekąd potwierdza możliwość zdalnej weryfikacji tożsamości.
![](https://www.tabletowo.pl/wp-content/uploads/2020/08/t-mobile-mojeid.jpg)
Taka opcja pojawiła się dzięki współpracy T-Mobile i Krajowej Izby Rozliczeniowej. W ten sposób w sklepie internetowym Heyah można potwierdzić tożsamość online i – dajmy na to – odebrać kartę SIM w Paczkomacie zamiast czekać na kuriera.
Bardzo cieszę się, że w tym wyjątkowo wymagającym dla użytkowników czasie udało się nam wdrożyć rozwiązanie mojeID. Dzięki niemu dajemy naszym klientom możliwość wyeliminowania kontaktu osobistego w procesie zakupowym, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa danych i szybkiego dostarczenia usług. Jako pierwsi z tego rozwiązania mogą skorzystać klienci Heyah 01, naszej najnowszej oferty wyróżniającej się zastosowaniem cyfrowych i innowacyjnych rozwiązań.Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska
Zdalna weryfikacja online nie tylko w T-Mobile
Co prawda T-Mobile jest pierwszym operatorem, który zastosował rozwiązanie Krajowej Izby Rozliczeniowej, ale nie jest jedynym, który umożliwia weryfikację online w ogóle. Jak zauważył Wojtek Jabczyński, rzecznik prasowy Orange, w Polsce podobne rozwiązanie, z tym że bazujące na technologii Onfido, oferowane jest w taryfie Orange Flex od maja 2019 roku.