T-Mobile ogłosiło dziś, że zakup oferty subskrypcyjnej Heyah 01 stał się jeszcze prostszy i wygodniejszy. Wprowadzono usługę potwierdzania tożsamości online mojeID.
Heyah 01 ze zdalną weryfikacją tożsamości
Heyah ruszyła niedawno z całkiem nową ofertą, która opiera się na modelu subskrypcyjnym. W jej specyfikę wpisuje się ciekawy pomysł płacenia za usługi tylko co drugi miesiąc. Materiały reklamowe przedstawiają nową Heyah jako sieć nowoczesną, co poniekąd potwierdza możliwość zdalnej weryfikacji tożsamości.
Taka opcja pojawiła się dzięki współpracy T-Mobile i Krajowej Izby Rozliczeniowej. W ten sposób w sklepie internetowym Heyah można potwierdzić tożsamość online i – dajmy na to – odebrać kartę SIM w Paczkomacie zamiast czekać na kuriera.
Bardzo cieszę się, że w tym wyjątkowo wymagającym dla użytkowników czasie udało się nam wdrożyć rozwiązanie mojeID. Dzięki niemu dajemy naszym klientom możliwość wyeliminowania kontaktu osobistego w procesie zakupowym, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa danych i szybkiego dostarczenia usług. Jako pierwsi z tego rozwiązania mogą skorzystać klienci Heyah 01, naszej najnowszej oferty wyróżniającej się zastosowaniem cyfrowych i innowacyjnych rozwiązań.Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska
Zdalna weryfikacja online nie tylko w T-Mobile
Co prawda T-Mobile jest pierwszym operatorem, który zastosował rozwiązanie Krajowej Izby Rozliczeniowej, ale nie jest jedynym, który umożliwia weryfikację online w ogóle. Jak zauważył Wojtek Jabczyński, rzecznik prasowy Orange, w Polsce podobne rozwiązanie, z tym że bazujące na technologii Onfido, oferowane jest w taryfie Orange Flex od maja 2019 roku.