Heyah 01

Heyah ma nowe logo i prostą ofertę, w której… płacisz tylko co drugi miesiąc

Trudno będzie się przestawić. Od samego początku swojego istnienia, Heyah posługiwało się logo zaprojektowanym przez Przemysława Bogdanowicza, w postaci czerwonej, zaokrąglonej łapki na czarnym tle. Nowa oferta wprowadza ogromne zmiany.

Heyah ma nietuzinkowość we krwi

W 2004 roku, kiedy Heyah uruchamiano w Polsce, rynek usług telekomunikacyjnych wyglądał całkiem inaczej niż teraz. Wtedy ta świeża, „wyluzowana” sieć mogła chwalić się wprowadzeniem sekundowego naliczania opłat za rozmowy już od jej początku (!), co wcale nie było takie oczywiste w ofertach największych operatorów.

Przeprowadzono wtedy kapitalną akcję promocyjną, obejmującą znakomitą identyfikację wizualną, konsekwentnie prowadzoną przez lata (wszyscy wiedzieli, że czerwona łapa to Heyah), kapitalny dżingiel kończący reklamy w radiu i telewizji oraz serię wydarzeń kulturalnych w całym kraju.

Minęło sporo czasu, więc najwyższy czas na powtórkę z rozrywki.

Heyah ma nową ofertę – i znów trzęsie operatorami

Po tylu latach znów mamy coś, co powinno wyróżnić Heyah spośród innych ofert na kartę – a obecnie to wcale nie jest takie proste. Sieć rusza więc z Heyah 01, czyli (jak to określa) „pierwszą zerojedynkową ofertą”, w której płatności za usługi przybierają formę subskrypcji, ale zostajemy nimi obarczeni tylko co drugi miesiąc.

Co wchodzi w skład pakietu i ile trzeba za niego zapłacić? Każdego miesiąca dostajemy:

  • nielimitowane rozmowy na numery komórkowe i stacjonarne w kraju
  • nielimitowane SMS-y i MMS-y
  • pakiet 20 GB danych na 30 dni

Wszystko to za 39 zł raz na dwa miesiące. Jak przekazuje T-Mobile, klienci, którzy zdecydują się na subskrypcję do końca tego roku, będą mogli korzystać z takiej formuły płatności przez minimum kolejnych 12 miesięcy.

Kontem będziemy zarządzać przez stronę internetową lub aplikację Moja Heyah. Tam też będziemy mogli zmienić sposób płatności, podejrzeć wystawione faktury, a wkrótce – także uruchomić opcje dodatkowe.

https://youtu.be/oCXIvyAa1NE

Premierze towarzyszy kampania reklamowa

Tak jak Heyah z przytupem wchodziło na rynek usług telekomunikacyjny te 16 lat temu, również teraz zaplanowano szeroko zakrojoną kampanię reklamową. W telewizji prezentowane są spoty ukazujące, jak „tajemniczy hakerzy” przejmują losowe reklamy. Kierują one na stronę wieszcorobic.pl, gdzie na ciekawskich czeka konkurs z nagrodami.

https://youtu.be/Fow2YKFNgsA