Przez ostatnie miesiące o polskim studio Vivid Games było bardzo głośno, bo odniosło światowy sukces. Nie kojarzycie? Nieeee, nie ma takiej możliwości – chyba każdy słyszał o głośnej premierze świetnego tytułu, jakim był (i w dalszym ciągu oczywiście jest) Real Boxing. Co prawda boks nigdy nie był mi bliski, ale wspomniana gra potrafi wciągnąć na długi czas. To bardzo dobrze wróży kolejnej produkcji Vivid Games. Niestety, na premierę Godfire: Rise of Prometheus przyjdzie nam poczekać jeszcze kilka miesięcy – do początku 2014 roku.
Bardzo lubię wszelkiego rodzaju przygodówki (szkoda tylko, że nie mam kiedy w nie grać…). Tym bardziej cieszy mnie fakt, że bydgoskie studio poszło tym razem w stronę gatunku action & adventure. Zwłaszcza, że znając Vivid Games możemy się spodziewać produkcji z najwyższej półki – opartej oczywiście o silnik Unreal Engine 3.
Szczegóły dotyczące samej produkcji póki co są skrzętnie skrywane – do ogólnej wiadomości podanych zostało bardzo mało informacji. Póki co wiemy, że Godfire: Rise of Prometheus inspirowany jest mitologią grecką, a gracze wcielają się w postać – jakże by inaczej – Prometeusza, który „wyrusza na wyprawę, której celem jest odzyskanie potężnej iskry boskiego ognia i przekazanie jej śmiertelnikom”.
Patrząc na słowa, które wypowiedział Remigiusz Kościelny, CEO studia, można mieć wielkie oczekiwania w stosunku do nadchodzącego tytułu:
Żeby osiągnąć jeszcze lepsze efekty rozpoczęliśmy współpracę z nominowanym do Oskara studiem animacji Platige Image, z którym pracujemy nad projektami, animacjami i innymi elementami graficznymi. Nadajemy grze również unikalny styl wizualny, łącząc klasyczne greckie motywy z futurystycznymi elementami.
Klimat mitologii greckiej, Prometeusz, dobra oprawa muzyczna i świetna grafika – i sukces mamy murowany. Nie wiem jak Wy, ale ja z wielką cierpliwością czekam na premierę Godfire: Rise of Prometheus. Gra będzie dostępna na początku 2014 roku na platformy mobilne: Android i iOS. Ile będzie kosztować? Tego nie wiadomo – wiemy jedynie, że będzie płatna.
Can’t wait!
ź: Vivid Games, godfiregame.com