Abonament na darmową dostawę artykułów spożywczych, kwiatów z kwiaciarni i jedzenia z restauracji? Dla niektórych zabrzmi to jak marzenie, ale tak właśnie ma działać Glovo Prime, które powraca po okresie hibernacji. Jak to wszystko działa?
Nielimitowane zakupy z Glovo
O Glovo Prime pisaliśmy już w lipcu 2021 roku. Dzięki usłudze mieliśmy nie przejmować się wysokością opłat za dostawę za pomocą aplikacji. Wymogi były dwa – należało uiścić opłatę za abonament w wysokości 12,99 złotych oraz wybierać placówki oznaczone specjalnym, fioletowym logo usługi. Oczywiście lista sklepów i punktów partnerskich była ograniczona poprzez nasze położenie, jednak na papierze wszystko wyglądało świetnie.
Okazało się, że jakiś czas po uruchomieniu projektu firma musiała wstrzymać się z jego rozwojem, aby zaoferować usługę lepiej odpowiadającą na potrzeby zarówno klienta, jak i partnerów w Polsce. Formuła najwidoczniej się wyklarowała – abonament Glovo Prime powraca i wystartował dziś w Łodzi.
W Glovo cały czas rozbudowujemy dostępne kategorie, dzięki czemu nasi użytkownicy mogą zamawiać m.in. kwiaty, kosmetyki, artykuły wyposażenia wnętrz czy wyroby cukiernicze. Dzięki Glovo Prime będą mogli cieszyć się ze swoich zakupów z dostawą za darmo. […] Teraz wznawiamy program, a Łódź, w której jesteśmy najpopularniejszą platformą, jest pierwszym miastem, w którym nasi użytkownicy mogą ponownie cieszyć się z dostaw w abonamencie Glovo Prime. Carlos Silvan, menedżer generalny w Glovo Polska
Abonament na darmową dostawę
W samej Łodzi funkcjonuje ponad 1300 placówek współpracujących z Glovo, choć nie każda z nich należy do programu Glovo Prime. Wśród partnerów firma wymienia takie miejsca, jak Pasta GO!, Gorąca Kiełbasiarnia, Hashtag Sushi Express czy Kwiaciarnia Flowers Time. Sklepy, które podjęły współpracę w ramach nowej usługi, powinny być oznaczone odpowiednim logotypem w aplikacji.
Ile będzie kosztować Łodzian oraz przyjezdnych przyjemność korzystania z nielimitowanych dostaw za darmo? Dokładnie 14,99 złotych miesięcznie. Jedynym wymogiem, aby subskrybenci otrzymali swoje zakupy bez ponoszenia kosztów dostawy, jest minimalna wartość koszyka. W przypadku restauracji i sklepów wynosi ona 35 złotych, podczas gdy dla supermarketów limit jest podniesiony do 70 złotych.
Jeżeli abonament odniesie sukces w Łodzi, pojawienie się Glovo Prime w Warszawie, Wrocławie czy Poznaniu będzie kwestią czasu.