Logo producenta to – wydawać by się mogło – nieodzowna „część” każdego smartfona. Rzeczywistość wygląda jednak nieco inaczej. Nie wszędzie bowiem Samsung umieszcza swoją nazwę na swoich flagowcach.
Jest to już pewnego rodzaju tradycja, że klienci w niektórych krajach kupują high-endy koreańskiego producenta bez jego logo na obudowie. Taka sytuacja miała już miejsce w przypadku sprzedawanych w Japonii Galaxy S6 oraz Galaxy S6 Edge. Powtórzyła się ona również z Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge, a teraz Samsung zdecydował się na taki krok też w Galaxy Note 7.
Co ciekawe, nie jest to odosobniony przypadek. Samsung stosuje podobną taktykę także w Chinach oraz rodzimej Korei Południowej. Jednak tam, w przeciwieństwie do Japonii, logo producenta usunięte zostało tylko z panelu przedniego. Na tyle wciąż jest ono widoczne.
Nie do końca wiadomo, dlaczego Samsung na niektórych rynkach usuwa swoją nazwę ze swoich flagowców. Na pewno się jej nie wstydzi, więc możemy się tylko domyślać, jakie są powody takiej decyzji.
Źródło: Samsung Japonia, Samsung Chiny, Samsung Korea Południowa przez SamMobile