O tym, że Huawei zamierza otworzyć w Polsce pierwszy flagowy salon, słyszymy od pół roku. Ostatnio dowiedzieliśmy się, że więcej szczegółów na jego temat producent zdradzi na początku grudnia i tak też się stało. Właśnie bowiem poinformował, czego możemy się spodziewać i kiedy dokładnie nastąpi otwarcie drzwi.
Huawei podkreśla, że będzie to pierwszy flagowy salon w Europie Środkowo-Wschodniej. To zobowiązuje i dlatego producent zamierza świętować jego otwarcie przez cały weekend, a dokładniej od 15 do 16 grudnia 2018 roku. W sklepie klienci dostaną możliwość zapoznania się z całym portfolio marki: od smartfonów, przez tablety i wearables, po laptopy i dedykowane akcesoria.
Pierwszy flagowy salon Huawei w Europie Środkowo-Wschodniej będzie znajdował się na parterze Centrum Handlowego Arkadia w Warszawie, a dokładniej w pasażu „Canaletto”. Na głównym holu galerii stanie m.in. duża scena, na której przez dwa dni mają być organizowane przeróżne konkursy oraz spotkania z influencerami z #TeamHuawei, m.in. Anną Lewandowską i Sarsą. Przygotowana zostanie też specjalna oferta promocyjna na zakup produktów Huawei.
Klientów salonu w warszawskiej Arkadii obsługiwać ma 12 specjalistów sprzedaży, a sześć kolejnych będzie odpowiedzialnych za serwis urządzeń Huawei. Wygląda więc na to, że przynajmniej część najpopularniejszych usterek zostanie naprawiona na miejscu, bez konieczności odsyłania sprzętu do specjalistycznego serwisu, zajmującego się naprawą.
Flagowy salon Huawei podzielono na trzy strefy: frontową, na której wystawione są flagowe produkty, centralną, służącą do organizacji różnych wydarzeń i prezentacji, i consierge, gdzie prezentowane jest całe portfolio marki i obsługiwani będą klienci (sprzedaż i serwis). W ściany sklepu wmontowane zostały natomiast multimedialne ekrany. Jedna ze ścian wideo składa się z dwudziestu 55-calowych monitorów bezszwowych w układzie 4×5. Kolejne dwie mają z kolei rozmiary: sześć monitorów w układzie 3×2 i cztery monitory w układzie 2×2.
Oprócz tego, w blatach stołów ekspozycyjnych znajdują się ekrany dotykowe, umożliwiające interaktywne poznawanie specyfikacji prezentowanego produktu oraz jego cenę. W centralnej części salonu umieszczono też interaktywny stół ekspozycyjny, za pośrednictwem którego klient może zapoznać się z całym portfolio Huawei. Cały sklep ma powierzchnię 227 metrów kwadratowych.
Przy okazji producent poinformował, że przedłużył kontrakt z ambasadorem marki, piłkarzem Robertem Lewandowskim.
Źródło: informacja prasowa