Jeśli korzystacie z urządzeń typu wearables firmy Fitbit, możecie mieć trudności z przesłaniem danych treningów. Wszystko przez awarię, jaka dotknęła usługi synchronizacyjne.
Błąd synchronizacji urządzeń noszonych
Niezależnie od tego, czy nasz smartfon działa na systemie Android, czy też nosimy w kieszeni iPhone’a, używając opaski lub smartwatcha lub opaski Fitbit, musimy być przygotowani na pewne kwiatki.
![](https://www.tabletowo.pl/wp-content/uploads/2022/12/fitbit-sense-2-recenzja-43.jpg)
Od kilku godzin trwa awaria usług tej firmy, które pozwalały na przesyłanie danych dotyczących wykrytej przez urządzenia naręczne aktywności na sparowane z nimi smartfony. Niestety, wystarczy otworzyć aplikację Fitbit na telefonie, by przekonać się, dlaczego wielu posiadaczy opasek i zegarków skarży się na dziwne wyniki podsumowań.
Część użytkowników zauważa, że dane dotyczące treningów są niepełne (na przykład liczba zliczonych kroków czy podejrzanie mała). W niektórych wypadkach informacje te pojawiają się w postaci wyszarzonych parametrów, co oznacza, że nie powiodło się przesłanie danych z urządzenia noszonego.
W niektórych przypadkach część z kart statystyk zniknęła w ogóle, a próba zsynchronizowania opaski lub zegarka ze smartfonem (za pomocą gestu przeciągnięcia w dół ekranu w aplikacji) kończy się wyświetleniem komunikatu: „Nie można zsynchronizować”.
Co ciekawe, wydaje się, że z podobnymi trudnościami boryka się desktopowa wersja serwisu Fitbit, dostępna po zalogowaniu na konto.
Fitbit pracuje nad rozwiązaniem
Pion wsparcia Fitbit jest świadomy problemów, z jakimi mierzą się różni użytkownicy urządzeń firmy. Wciąż pracują nad stosownym rozwiązaniem.
Do czasu zażegnania kryzysu, należy uzbroić się w cierpliwość. Przynajmniej, jeśli problemy występują w aplikacji także na naszym smartfonie, jesteśmy pewni, że to nie nasza wina.