Usługi Fitbita są częściowo niedostępne. Ci, którzy koniecznie chcą zsynchronizować dane o pokonanym dystansie czy spalonych kaloriach, muszą czekać, aż firma poradzi sobie z awarią.
Fitbit zauważa awarię
Na kontach społecznościowych Fitbita oraz w serwisie downdetector pojawiła się zwiększona liczba skarg na usługi firmy. Użytkownicy mają trudności z zalogowaniem się na konto, a opaski producenta zrywają połączenia ze smartfonem. W efekcie, nie są w stanie przesłać na serwery danych dotyczących treningów.
Aplikacja Fitbita najczęściej nie potwierdza występowania konkretnego problemu. Stwierdza jedynie brak możliwości zsynchronizowania danych z opasek pokroju Fitbit Charge 5. Przycisk „Napraw to” nic nie zmienia, a jedynie odsyła do strony pomocy technicznej.
Firma jest świadoma występowania trudności i odpowiada zaniepokojonym użytkownikom wearables, przekierowując ich na stronę rozwiązywania problemów. Fitbit nie ma osobnej witryny, która monitorowałaby stan działania poszczególnych usług.
Trudności z dostępem do kont Fitbit zapewne wkrótce ustąpią. Do tego czasu – trzeba mieć z tyłu głowy, że mogą występować pewne zgrzyty między naszymi urządzeniami noszonymi a obsługującym je oprogramowaniem.