Konferencja Play 17 marca 2016

Fair PLAY, czyli abonamentowa alternatywa dla niezdecydowanych

Dziś pod hasłem #MozeszZmienicZdanie odbyła się konferencja prasowa sieci Play. Przedstawiono na niej innowacyjny program, który daje możliwość zmiany warunków umowy i urządzenia już po podpisaniu umowy.

opis-programu-fair-play

Możliwości wynikające z Fair Play są czymś, czego wcześniej na polskim rynku nie było. Program ten pozwala na wymianę urządzenia na nowe, a także zmianę abonamentu albo całkowite rozwiązanie umowy. Niestety ostatnia opcja dostępna jest tylko dla nowych klientów. Program dotyczy wszystkich umów abonamentowych (poza MIX) zarówno indywidualnych, jak i biznesowych i można z niego skorzystać przez 30 dni od zawarcia umowy i tylko jeden raz dla danego numeru. Wartym zauważenia jest fakt, że zmiany wysokości zobowiązania można dokonać nie tylko w górę, ale i w dół. Żeby móc dokonać zmiany w podpisanej umowie, należy udać się do salonu, w którym podpisano umowę.

oplaty-fair-play

Program Fair Play nie jest całkowicie darmowy, a jego ceny kształtują się następująco:

  • 0 zł – zmniejszenie kwoty zobowiązania +  dopłata różnicy w cenie urządzenia;
  • 0 zł – zwiększenie kwoty zobowiązanie + zwrot różnicy w cenie urządzenia;
  • 99 zł – rozwiązanie podpisanej umowy (w formie kary umownej na podstawie noty obciążeniowej) + opłata za korzystanie z urządzenia, która jest zależna od grupy cennikowej i może wynosić 49 zł, 99 zł, 149 zł lub nawet 399 zł.

Warunkiem wymiany urządzenia jest jego zwrot całkowicie sprawnego i w pełnym komplecie sprzedażowym.

W spotach reklamowych wystąpią Kuba Wojewódzki i Agnieszka Chylińska, a twarzą kampanii reklamującą ofertę dla segmentu biznesowego będzie Adam Nawałka.

adam-nawalka-twarza-play

Co ważne, urządzenia pochodzące ze zwrotów i wymian będą później sprzedawane po obniżonych cenach i odpowiednio oznaczone w sklepie internetowym.

Co myślicie o takim podejściu do klientów? Czy uważacie, że to dobre rozwiązanie? Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

Żródło: PLAY