Empik i Pay&Go – zapłać za zakupy bez podchodzenia do kasy

Empik Premium promocja

Roczna subskrypcja Empik Premium jest teraz dostępna w niższej aż o 50% cenie (źródło: Empik)

Sieć Empik już w najbliższej przyszłości ma wprowadzić zupełnie świeżą usługę mobilnego self-checkoutu, dostępną dla wszystkich użytkowników Empik Premium oraz Empik Premium Free. Pay&Go, bo tak ma nazywać się to najnowsze rozwiązanie, pozwoli na skanowanie produktów i płacenie za nie przy użyciu posiadanego przez nas smartfona, bez konieczności odwiedzania kasy czy chociażby kontaktu z kimkolwiek z obsługi salonu.

Rozwiązanie Premium Pay&Go zdecydowanie ułatwi zakupy zarówno w dobie panującej aktualnie pandemii, jak i w momencie, gdy problem ten uznamy za „rozwiązany”. Fakt, że nie trzeba będzie stać w kolejce, a jednocześnie można będzie dotknąć i obejrzeć interesujący nas produkt osobiście, na pewno dobrze wpłynie na możliwości sprzedażowe salonów Empiku.

Co ważne, o tak wygodnym rozwiązaniu dla klientów Empik poinformowała sama prezes firmy, Ewa Szmidt-Belcarz, w trakcie wywiadu, jakiego udzieliła Business Insider.

Na start 10, 50 do końca roku

Ze wspomnianej już rozmowy dowiedzieć możemy się nieco więcej konkretów. Już w najbliższym tygodniu uruchomionych zostanie dziesięć takich punktów, a jeszcze w tym roku kolejnych czterdzieści. Docelowo jednak usługa ma być dostępna w każdym Empiku, zarówno w tych umieszczonych w dużych centrach handlowych, jak i mniejszych, znajdujących się chociażby w małych miejscowościach.

Jak już wspomniałem, Pay&Go dostępne będzie dla subskrybentów Empik Premium oraz Empik Premium Free, które same w sobie zapewniają przecież wiele innych benefitów, takich jak darmowe audiobooki i e-booki, stała zniżka na zakupy czy inne, dodatkowe benefity i promocje.

Premium Pay&Go – jak ma to działać?

Jestem pewien, że opisywane tutaj rozwiązanie, zwłaszcza dla młodszych użytkowników, będzie banalne w obsłudze. Wystarczy pobrać odpowiednią aplikację, dostępną zarówno w App Store, jak i Google Play, zainstalować ją na swoim telefonie i już. Dalej wykonujemy czynności, jakie kojarzymy z każdej samoobsługowej kasy w większym markecie spożywczym – skanujemy kod kreskowy, wybieramy formę płatności, realizujemy i… po sprawie. Możemy z czystym sumieniem opuścić salon z wybranym przez siebie, opłaconym produktem.

Aktualizacja:

Jak dowiadujemy się od biura prasowego Empiku:

Wdrożenie Premium Pay&Go przebiega stopniowo. Obecnie usługa jest dostępna w 10 salonach – czterech w Warszawie (Westfield Arkadia, Złote Tarasy, Wola Park, CH Janki) oraz po jednym we Wrocławiu (CH Magnolia Park), Szczecinie (Galeria Galaxy), Krakowie (Park Handlowy Zakopianka), Opolu (CH Karolinka), Poznaniu (CH Poznań Plaza) i Łodzi (CH Port Łódź). Do połowy grudnia zakupy z aplikacją będą możliwe w 40 kolejnych salonach, m.in. w Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Koszalinie, Lublinie, Olsztynie, Radomiu, Rzeszowie, Tarnowie czy Toruniu.
Exit mobile version