Okres i warunki gwarancji to jeden z czynników najczęściej branych pod uwagę podczas zakupu tabletu internetowego lub smartfonu. Każdemu z nas zależy, aby wymarzone urządzenie służyło jak najdłużej i sprawiało jak najmniej problemów. Chcąc wyjść świadomemu klientowi naprzeciw, firma Yarvik przedstawiła 2-letni program gwarancyjny Comfort.
Jak wynika z treści opublikowanej notatki prasowej, program Comfort pozwoli firmie Yarvik „na świadczenie usługi o lepszej jakości, sprzedawcom na ograniczenie kosztów, a klientom na uzyskanie szybszej pomocy”. Tym, co go wyróżnia, jest prostota. W razie pojawienia się problemów z działaniem objętego gwarancją tabletu lub telefonu, klient może skontaktować się z serwisem producenta bezpośrednio, bez konieczności angażowania sprzedawcy. Gwarancja obowiązuje na terenie Unii Europejskiej i zakłada odbiór uszkodzonego produktu w trybie door-to-door, pomoc telefoniczną i mailową oraz, co wydaje się szczególnie interesujące, naprawę lub wymianę na nowy egzemplarz w ciągu 10 dni. Warto zaznaczyć, że usługa gwarancyjna Comfort jest zupełnie darmowa. Oznacza to, że od klienta nie są pobierane opłaty za wysyłkę urządzenia, naprawę oraz – w przypadku Holandii, Belgii, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Hiszpanii i Polski – połączenia telefoniczne z serwisem. Więcej o programie Comfort dowiecie się za pośrednictwem dołączonych do tabletów i smartfonów kart gwarancyjnych, a odpowiedzi na podstawowe pytania związane z działaniem sprzętu znajdziecie na stronie internetowej producenta (wkrótce dostępnej w języku polskim).
Brzmi nieźle, prawda? Miejmy nadzieję, że w rzeczywistości gwarancja prezentuje się równie doskonale, co na papierze.
źródło: notatka prasowa