Największa polska firma obuwnicza udostępnia klientom na szeroką skalę nową funkcję CCC Visual Search, która pomoże znaleźć produkty podobne do tych, które sfotografowaliście.
Dość problematyczne są sytuacje, w których „upatrzyliśmy” sobie jakieś buty czy akcesorium, jednak z jakichś powodów nie możemy ich kupić, bo na przykład są zwyczajnie za drogie lub niedostępne w Polsce. Wtedy zaczyna się gorączkowe poszukiwanie podobnych produktów. Firma z Polkowic wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i udostępnia na szeroką skalę nową funkcję CCC Visual Search.
CCC Visual Search wesprze Was w zakupach
Z tego rozwiązania jako pierwsi skorzystają klienci z Polski oraz Węgier. Sama technologia nie jest tak naprawdę całkowitą nowością, ponieważ bazuje ona na Google Lens. Oczywiście, sama funkcja jest swego rodzaju innowacją, jednak zasada jej działania już nie do końca, ponieważ Google Lens jest dostępne od dłuższego czasu.
CCC Visual Search do ukazania odpowiednich wyników używa sieci neuronowych oraz opiera się na zastosowaniu analizy obrazu. Algorytm identyfikuje charakterystyczne cechy danego produktu i wyszukuje najbardziej podobne z oferty dostępnej w sklepie.
Co więcej, CCC Visual Search potrafi rozpoznać więcej niż tylko jeden produkt, który znajduje się na zdjęciu. Jeżeli więc ktoś uchwyci na jednej fotografii – na przykład – buty i torebkę, to algorytmy przeanalizują obie rzeczy i postarają się znaleźć podobne w ofercie sklepu. Dzięki temu cały proces będzie zarówno wygodniejszy, jak i szybszy.
Oczywiście, sama funkcja na początku może mieć pewne wady, czy też pokazywać niedopasowane produkty, jednak z czasem powinno to działać lepiej, ponieważ same sieci neuronowe będą się ciągle uczyły i wyprowadzały coraz bardziej dopasowane wyniki.
CCC Visual Search była dostępna już wcześniej, ale tylko na iOS. Teraz natomiast doczekała się publikacji we wszystkich kanałach komunikacji, tj. na platformie Android oraz w sklepie internetowym firmy z Polkowic i Messengerze.
Polecamy również: