Wielka awaria w banku PKO BP: nie działają systemy, klienci nie mogą wypłacać pieniędzy i płacić za zakupy

PKO Bank Polski logo (fot. PKO BP)

Raz na jakiś czas tak się zdarza, że systemy dużej instytucji padną. Tak też stało się w tym przypadku – tym razem z potężną awarią zmaga się bank PKO BP.

Awaria systemów banku PKO BP trwa od co najmniej godziny. Instytucja przyznała, że faktycznie boryka się z problemami natury technicznej:

Klienci nie mogą zalogować się na swoje konta w bankowości internetowej – po kliknięciu przycisku „Zaloguj się”, ich oczom ukazuje się komunikat o następującej treści:

Trwają prace modernizacyjne
Serwis bankowości elektronicznej iPKO jest w tej chwili niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia.

lub:

Przerwa techniczna.
Przepraszamy, w tej chwili trwa przerwa techniczna. Spróbuj ponownie w późniejszym terminie.

Chociaż bank zapewnia, że karty płatnicze powinny działać prawidłowo, to wiele osób na Facebooku zgłasza, że nie mogło wyciągnąć pieniędzy z bankomatu ani zapłacić za zakupy w sklepie. Niektórzy klienci dają także znać, że nie mogli wypłacić pieniędzy nawet w kasie w oddziale.

Bank PKO BP stara się jak najszybciej usunąć awarię. Na infolinii podawana jest natomiast informacja, że może potrwać to nawet do trzech godzin.

Exit mobile version