ING Bank Śląski to duży i rozpoznawalny w Polsce gracz. Wiele osób chwali aplikację mobilną oraz funkcjonalności, jakie oferuje bank. Dziś jednak lepiej weźcie gotówkę do portfela, bowiem część systemów przestała działać.
Od pamiętnej awarii, która miała miejsce w listopadzie zeszłego roku, w ING wszystko działało jak należy. Do dzisiaj. Bank właśnie poinformował w swoich mediach społecznościowych o częściowej awarii systemów. Odpowiednia notka jest także widoczna w aplikacji Moje ING, na głównej karcie, jeszcze przed zalogowaniem się do naszego konta w usłudze. Co ważne, tym razem – w przeciwieństwie do awarii z listopada – bezproblemowo można zalogować się do aplikacji i korzystać z wielu funkcji, na czele z podejrzeniem stanu konta oraz historii transakcji.
Ważna informacja!
Występują problemy z działaniem naszej bankowości internetowej i mobilnej. Staramy się jak najszybciej usunąć problem. Będziemy Was informować na bieżąco o zmianach.Przepraszamy za utrudnienia
Zespół ING Banku Śląskiego— ING Polska (@ING__Polska) March 10, 2019
Bank nie informuje dokładnie o zasięgu awarii oraz możliwych problemach. Przed jedenastą spokojnie udało mi się zapłacić kartą ING, jednak od tego czasu wiele mogło się zmienić. Jeśli korzystacie z usług banku i zaobserwowaliście jakieś niedogodności, dajcie znać w komentarzach, pomożecie w ten sposób wielu osobom, które także mają konto w ING.
Oczywiście zaktualizujemy newsa, gdy tylko bank potwierdzi, że problem został już rozwiązany.
źródło: ING Bank Śląski na Twitterze
Aktualizacja:
Dość szybko wszystko wróciło do normy.
System Moje ING działa już prawidłowo. Przepraszamy Was za wszystkie problemy i niedogodności.
Zespół ING Banku Śląskiego
— ING Polska (@ING__Polska) March 10, 2019