Użytkownicy skarżą się na poważną awarię aplikacji Bank Millennium. Problemy dotyczą też strony internetowej. Oznacza to, że nie można się zalogować.
Awaria w Bank Millennium
Zdecydowanie nie jest to dobry wieczór dla klientów, którzy mają konto w Bank Millennium. W internecie lawinowo przybywa skarg, które wskazują na poważną awarię. Jak już wspomniałem, nie można się zalogować zarówno w przypadku mobilnej aplikacji, jak i strony internetowej.
Awaria w Bank Millennium, która obejmuje aplikację mobilną i serwis dostępny przez przeglądarkę internetową, sprawia, że klienci nie mają teraz dostępu do funkcji związanych z zarządzaniem kontem bankowym. Dla wielu osób wiąże się to chociażby z brakiem możliwości wykonania przelewu czy płatności.
Warto zauważyć, że problem jest zgłaszany też na stronie downdetector.pl, z której dowiemy się, że skala problemu jest naprawdę spora. Liczba raportów zaczęła rosnąć między godziną 17:00 a 18:00. Niestety, mimo iż obecnie jest około godziny 20:00, to raportów o awarii nadal jest sporo.
Niestety, na profilach banku w serwisach społecznościowych nie pojawiła się jeszcze żadna informacja, która dotyczyłaby tej awarii. Nie wiemy więc, kiedy spodziewać się jej usunięcia, a także nie znamy ewentualnej przyczyny. Zdecydowanie taka sytuacja może być irytująca dla wielu klientów banku.
Co teraz?
Przede wszystkim nie należy panikować. Bank Millennium nie jest wyjątkiem i awarie zdarzają się w różnych bankach i właśnie często oznaczają brak możliwości zalogowania się na konto, zarówno w przypadku mobilnej aplikacji, jak i strony internetowej.
Obecnie pozostaje czekać na usunięcie awarii. Można spróbować skontaktować się z bankiem, ale należy mieć na uwadze, że ze względu na skalę problemu linie mogą być zajęte. Warto więc uzbroić się w cierpliwość i czekać na dalsze informacje. Miejmy nadzieję, że Bank Millennium niebawem wyda odpowiedni komunikat i awaria zostanie usunięta.