System bankowości elektronicznej w ING Banku Śląskim nie działa, jak trzeba. Nie ma znaczenia, czy chcemy zalogować się na konto przez komputer czy aplikację. W wielu wypadkach nie da się normalnie zapłacić kartą za zakupy czy wypłacić pieniędzy z bankomatu.
ING Bank Śląski potwierdził, że ma problemy z zapewnieniem dostępu do bankowości elektronicznej, i że mogą się one przeciągnąć.
Serwis DownDetector udostępnia mapkę, z której wynika, że awaria nie ma granic regionalnych – kłopoty z bankowością ING mają mieszkańcy każdej części Polski. Niektórym udaje się sprawdzić stan konta w aplikacji lub zrobić za jej pośrednictwem przelew, ale to wszystko.
Pod postami informującymi o trudnościach, które opublikowano na Facebooku i Twitterze, pojawia się mnóstwo komentarzy zdenerwowanych klientów. Kanały informacyjne Banku Śląskiego starają się jakoś łagodzić sytuację.
Nie możemy przewidzieć awarii :( Zaczęliśmy działać jak zauważyliśmy problemy. Planujemy przywrócić nasze usługi do 11:00. Nowe informacje będziemy zamieszczać na Facebooku oraz na naszej stronie internetowej.
— ING Polska (@ING__Polska) September 13, 2019
Nie dziwne, że ludzie są niezadowoleni. Wydaje się, że rozsądnym pomysłem jest trzymanie w portfelu pewnego zapasu gotówki, bo jak widać, mimo łatwości w płaceniu za zakupy telefonem, pewnych nieprzyjemności związanych z tego typu wydarzeniami można uniknąć tylko mając kilka złotych na czarną godzinę. Albo dwie lub trzy, bo ING przewiduje, że problemy mogą potrwać aż do 11:00.
[AKTUALIZACJA]
ING Bank Śląski poinformował, że wszystko już działa :)
źródło: DownDetector