Lenovo zaskoczyło ostatnio faktem, że kupuje od Google Motorolę. Teraz okazało się, że Ashton Kutcher będzie pracować dla Lenovo, z tym, że to ma być coś więcej niż marketing. Intel współpracował z Will I Am, a Alicia Keys pracowała z BlackBerry. Dlaczego Kutcher, kojarzony z bibliograficznego filmu z założycielem Apple’a, nie miałby być twarzą Lenovo?
Chińczycy bardzo dobrze sobie to wykombinowali. Tak na marginesie, Meizu nazywa się chińskim Apple, bo ich produkty są bardzo dobrej jakości. Dlaczego więc Lenovo nie mogłoby mieć chińskiego Jobsa? Jeszcze przez pewien czas Kutcher będzie kojarzony z filmem, w którym grał Steve’a. To jeden z aspektów, który można sprytnie wykorzystać w marketingu Lenovo. To duży koncern, który nie ma jednoznacznej pozycji na rynku.
W październiku minionego roku aktor został wcielony do firmy jako inżynier produktu. TheVerge donosi, że na rynku pojawią się smartfony, w wyglądzie których Kutcher będzie maczał palce. Członek zarządu Lenovo – David Roman – stwierdził, że rola aktora w projektowaniu przyszłych urządzeń jest bardzo realna. Dodał też, że współpraca z Kutcherem nie będzie wyłącznie czysto marketingowa.