Chyba każdy z nas wie, z autopsji lub opowieści, jak bardzo współczesne wyświetlacze nie lubią się z twardymi powierzchniami. Bywa tak, że wystarczy jeden upadek czy uderzenie, aby na zawsze pożegnać się z nieskazitelnym ekranem. Czasem jednak zdarza się, że pęknięty wyświetlacz to wina konstrukcyjna i wygląda na to, że Apple Watch series 2 i Apple Watch series 3 borykały się z tym problemem. Z pomocą przychodzi darmowy program naprawy.
Apple Watch sprzedaje się niezmiennie dobrze, choć tak właściwie „niezmiennie” to złe określenie, gdyż ten z generacji na generację cieszy się coraz to większą popularnością. Większość z Was zapewne wie, że Apple Watch series 4 zadebiutował niemalże rok temu (swoją drogą, ten został bardzo dobrze oceniony przez specjalistów z portalu iFixIt), a więc wydawać by się mogło, że problem wcale nie jest nowy. Okazuje się jednak, że… musimy cofnąć się w czasie jeszcze dalej, bowiem darmowa naprawa obejmuje niektóre egzemplarze Apple Watch series 2 i Apple Watch series 3 – nie dajcie się zmylić, bo odległa data premiery nie oznacza, że z pękającymi wyświetlaczami nie borykają się także świeżo zakupione zegarki.
Powyższa galeria pokazuje jak mniej więcej wygląda uszkodzenie wskazujące na winę wadliwego egzemplarza, jednak weryfikację, czy Wasz Apple Watch „łapie się” na opisywany program wymiany wyświetlacza najłatwiej sprawdzić przy użyciu poniższej tabeli.
Model | Rozmiar | Kolor, materiał | Data sprzedaży |
---|---|---|---|
Apple Watch Series 2 | 38 mm i 42 mm | Space gray, Gold, Rose gold oraz Silver aluminum | od września 2016 do września 2017 |
Apple Watch Nike+ Series 2 | 38 mm i 42 mm | Space gray oraz Silver aluminum | od października 2016 do października 2017 |
Apple Watch Series 3 (GPS) Apple Watch Series 3 (GPS+ Cellular) | 38 mm i 42 mm | Space gray, Gold oraz Silver aluminum | od września 2017 do września 2019 |
Apple Watch Nike+ Series 3 (GPS) Apple Watch Nike+ Series 3 (GPS+ Cellular) | 38 mm i 42 mm | Space gray oraz Silver aluminum | od października 2017 do września 2019 |
Warto zauważyć, że problem obejmuje również świeżo zakupione egzemplarze – jako data sprzedaży wadliwych serii w przypadku zegarków trzeciej generacji podany jest także wrzesień 2019, który zaczął się… dzisiaj.
Co zrobić, jeśli Wasz zegarek – według powyższych informacji – się kwalifikuje? Musicie skontaktować się z najbliższym autoryzowanym serwisem Apple (odpowiedni dla siebie znajdziecie pod >tym< linkiem), który sprawdzi Waszego Apple Watcha i zwróci naprawiony egzemplarz w ciągu mniej więcej pięciu dni roboczych.
Polecamy również:
Dzięki łasce Apple naprawisz iPhone’a oryginalnymi częściami również w niezależnych serwisach
źródło: Apple dzięki Digital Trends