Oferty pracy wśród gigantów branży VOD potrafią czasami nakreślić zamiary firm w najbliższym czasie, o których nie chcą zbyt głośno rozmawiać. Czyżby na Apple TV+ szykowała się dodatkowa, tańsza taryfa?
Apple szuka pracownika
Według doniesień Business Insidera, firma jest obecnie zaangażowana w poszukiwanie osoby na stanowisko dyrektora ds. sprzedaży reklam w treściach telewizyjnych. Informator Insidera sugeruje, że firma szuka kandydatów podobnych do Davida Lawendy, dyrektora ds. reklamy cyfrowej w Paramount Global czy wiceprezesa ds. sprzedaży reklam w Netflixie, Petera Naylora. Oprócz chęci rozszerzenia oferty sportów na żywo (obecnie Major League Soccer oraz MLB Friday Night Baseball), spekuluje się, że może chodzić o wprowadzenie tańszego abonamentu z zaimplementowanymi reklamami.
![apple tv+ prezentacja tim cook](https://www.tabletowo.pl/wp-content/uploads/2021/09/Apple-event-tv-plus-2-1400x788.jpg)
Na obecną chwilę subskrypcja w Apple TV+ kosztuje 34,99 złotych lub 44,99 złotych w wariancie rodzinnym wraz z innymi usługami jako część pakietu Apple One. W ramach usługi otrzymujemy dostęp do filmów oraz seriali w rozdzielczości 4K dla sześciu członków rodziny. Ile mogłaby kosztować nowa taryfa i czy wpłynęłoby to na liczbę osób mogących korzystać z platformy – tego nie wiadomo.
VOD coraz bardziej jak telewizja?
Wizja kolejnej platformy, udostępniającej tańszy format z reklamami, nie powinna nikogo dziwić. Taką opcję oferują już m.in. Netflix czy Disney+ w niektórych krajach. Tańsza subskrypcja mogłaby przyciągnąć nowych, stałych użytkowników, których Apple TV+ na obecną chwilę nie ma zbyt wielu.
W promocji treści od giganta z Cupertino powinna pomóc również obecność na festiwalu w Cannes. Oprócz wizyty kilku wysoko postawionych osób z firmy, ważną częścią wydarzenia ma być nowy film dystrybuowany cyfrowo przez Apple oraz Paramount – „Killers of the Flower Moon” w reżyserii Martina Scorsese z gwiazdorską obsadą w postaci Leonarda DiCaprio, Roberta De Niro czy Brendana Frasera.
![Apple TV+ Wyzwolenie](https://www.tabletowo.pl/wp-content/uploads/2022/12/apple-tv-wyzwolenie-2-miesiace-za-darmo-1400x814.jpg)
Miejmy nadzieję, że dzięki tym ruchom Apple TV+ wskoczy o kilka pozycji wyżej w rankingu popularności. „Prehistoryczna Planeta”, „Rozdzielenie” czy „Ostatnie Dni Ptolemeusza Greya” to seriale, które naprawdę warto obejrzeć, a wydaje mi się, że nie zdobyły wystarczająco uwagi w zeszłym roku.
Jeżeli mi nie wierzycie, wypróbujcie ofertę serwisu w ramach trwającej do jutra promocji dzięki niej otrzymacie za darmo dwa miesiące dostępu do Apple TV+.