Choć od premiery tabletu Apple w USA minęły już prawie trzy miesiące, urządzenie wciąż zyskuje na popularności. Najlepszym tego dowodem są statystyki ilości sprzedanych Apple iPadów, których niestety nie posiadamy oraz analizy ilości przekazanych przez dostawców komponentów, z których powstaje iPad – zapraszam poniżej.
DigiTimes.com donosi, że od przyszłego miesiąca do głównego partnera firmy z Cupertino zajmującego się produkcją dotykowych paneli – LG Electronics – dołączy drugi. Będzie nim Samsung, który w lipcu ma przekazał Apple ok. 300-500 tysięcy ekranów.
Dla porównania, w poszczególnych miesiącach produkcji firma LG Electronics dostarczyła Apple następującą ilość wyświetlaczy. W lutym: ok. 300 tysięcy sztuk, w marcu: 470 tysięcy sztuk, w kwietniu: ponad 700 tysięcy sztuk, natomiast w maju: 800-900 tysięcy sztuk. Sami widzicie, że ilość ta ciągle wzrasta.
Według najnowszych informacji, 1,2 milionów sztuk urządzenia wchodzi w ciągu każdego miesiąca w ręce nowych posiadaczy. Ale to jeszcze nie wszystko. Koncern z Cupertino do końca roku chce osiągnąć sprzedaż na poziomie 2,5 miliona miesięcznie. Da się zrobić? Jasne, że tak. Przecież dla Apple nie ma rzeczy niemożliwych.
Warto przypomnieć, że Apple iPad pojawił się w sprzedaży w USA 3 kwietnia bieżącego roku. W pierwszym miesiącu sprzedał się w ilości miliona sztuk, natomiast dwa miliony zostały osiągnięte po niecałych 60 dniach od daty trafienia na półki sklepowe.
W dalszym ciągu czekamy na oficjalną premierę tabletu Apple iPad w Polsce. Choć, jak zapewne dobrze wiecie, urządzenie można już kupić w sieci sklepów Vobis.