Trochę to trwało, dłużej niż zapowiadano, ale nareszcie klienci PKO BP również mogą korzystać z płatności mobilnych Apple Pay. Tym samym bank dołączył do dziewięciu innych instytucji, które już wcześniej udostępniły tę funkcję swoim klientom.
Wsparcie dla Apple Pay miało pojawić się w PKO BP jeszcze w trzecim kwartale 2018 roku, tj. do końca września, ale przez nieoczekiwany zwrot akcji bank musiał wstrzymać się z jego udostępnieniem. Na szczęście tylko kilka dni, ponieważ od dzisiejszego poranka klienci tej instytucji mogą już dodawać swoje karty płatnicze do usługi. Potwierdza to zarówno serwis Cashless, jak i jego Czytelnicy.
Od dzisiaj Apple Pay dostępne jest już w dziesięciu bankach: BGŻ BNP Paribas, Santander Bank Polska (do niedawna BZ WBK), Alior Banku, Raiffeisen Polbanku, Nest Banku, mBanku, Banku Pekao S.A., Getin Banku i T-Mobile Usługi Bankowe. W niedalekiej przyszłości do tego grona dołączy również ING Bank Śląski, który wczoraj potwierdził to oficjalnie za pośrednictwem swojego konta na Twitterze (aczkolwiek nie podał konkretnego terminu).
Co ciekawe, w momencie pisania tego artykułu PKO BP wciąż jeszcze nie poinformował oficjalnie o udostępnieniu Apple Pay, ale jest to już faktem, więc jeśli macie konto w tym banku i jesteście posiadaczami iPhone’a, to powinniście móc dodać swoją kartę do usługi i od dziś mieć możliwość płacenia smartfonem w sklepach. Warto też wiedzieć, że Apple Pay działa również na Apple Watchach.
Aktualizacja
Bank PKO BP oficjalnie potwierdził, że udostępnił dziś swoim klientom płatności Apple Pay:
Dzień dobry, Apple Pay! https://t.co/skjShOas24 @VISA_PL @MastercardPL pic.twitter.com/w24slPEpkk
— PKO Bank Polski (@PKOBP) October 2, 2018
Urządzenia, z którymi jest zgodna usługa Apple Pay
Źródło: Cashless