Nie da się ukryć, że Apple nieco namieszało na rynku inteligentnych zegarków, prezentując w kwietniu tego roku Apple Watch. W Polsce jego różne warianty będą dostępne dopiero od 9 października, więc nie dziwi fakt, że premiera drugiej odsłony zegarka od Amerykanów może nieco się przesunąć.
Przyzwyczajeni jesteśmy do tego, że kolejne generacje każdego produktu pojawiają się średnio co 12 miesięcy, choć jak zawsze zdarzają się wyjątki, np. Xiaomi Mi 4, który mimo upływu ponad roku nadal nie doczekał się następcy. Podobny los może spotkać Apple Watch 2, który – jak wiele wskazuje – nie zostanie zaprezentowany w kwietniu 2016, lecz dopiero w drugiej połowie roku (możliwe, że we wrześniu, przy okazji premiery iPhone’a 7).
Wielu może być zawiedzionych, jeśli powyższe okaże się prawdą, jednak samo Apple nie musi się martwić. Według przewidywań Cowen and Company do końca 2015 roku zostanie sprzedanych łącznie 18 milionów sztuk Apple Watcha, zaś w przyszłym roku liczba ta mocno wzrośnie, do 45 milionów sztuk (biorąc pod uwagę obie generacje).
Jeszcze nie wiemy nic na temat specyfikacji drugiej odsłony zegarka od Amerykanów, jednak oczekiwać można, że nieco schudnie, przy okazji oferując dłuższy czas pracy na pojedynczym ładowaniu.
Źródło: phonearena