Jeśli masz zegarek Amazfit, zapewne korzystasz też z towarzyszącej smartwatchowi aplikacji na smartfony. Producent urządzeń noszonych doszedł do wniosku, że najwyższy czas na lekkie odświeżenie tego programu, więc zmienił jego nazwę i logo.
Niewielka, godna zapamiętania zmiana
Amazfit w gruncie rzeczy nie dokonuje żadnej rewolucji. Aplikacja, którą można było dotąd znaleźć w sklepach Google i Apple pod względem funkcjonalności nie zyskała praktycznie w żaden sposób. Wciąż będzie to program ułatwiający komunikację smartwatcha ze smartfonem. Jedyna różnica leży po stronie nazwy i identyfikacji wizualnej.
Aplikacja „Amazfit” zmieniła więc nazwę na „Zepp” oraz otrzymała nowe logo. Bez obaw, spokojnie znajdziemy ją w Google Play i App Store, wpisując w wyszukiwarkę hasło „Amazfit”.
Dlaczego Amazfit zmienia nazwę aplikacji?
Zdaniem producenta smartwatchy, rebranding był konieczny. Nazwa Amazfit ma kojarzyć się marką inteligentnych urządzeń typu wearable, zaś Zepp odnosić się do platformy zarządzania danymi, gromadzonymi przez te urządzenia. W przyszłości ma stać się znacznie bardziej rozbudowana.
Amazfit planuje, że Zepp z czasem stanie się prawdziwym centrum do zarządzania aktywnością fizyczną i zdrowiem użytkowników. Nie wyjaśniono, co to mogłoby oznaczać, ale zapewne chodzi między innymi o to, by do jednego konta można było swobodnie podpiąć kilka sprzętów i określać ich funkcje oraz zakres działania z jednego panelu ustawień.