Klienci Banku Pekao zgłaszają problemy z działaniem aplikacji i zalogowaniem się do bankowości internetowej. Bank potwierdza, że klienci mogą mieć trudności w korzystaniu z programu PeoPay oraz serwisu Pekao24.
Aplikacja i bankowość internetowa nie działają
Jeśli jesteście klientami Banku Pekao i chcieliście skorzystać z aplikacji PeoPay, to prawdopodobnie Waszym oczom ukazał się komunikat o treści:
Przerwa techniczna. Coś poszło u nas nie tak. Ale spokojnie, już pracujemy nad tym. Wracamy za chwilę! Komunikat po uruchomieniu aplikacji PeoPay
Nie są to jednostkowe przypadki – w serwisie Downdetector widnieje informacja, że problemy z działaniem usług banku zgłoszono już kilka tysięcy razy.
W przypadku próby zalogowania się do bankowości internetowej, po przejściu na stronę pekao24.pl, wyświetla się natomiast pusta plansza – nie ładują się żadne elementy interfejsu, co uniemożliwia zalogowanie się na swoje konto klienta.
Bank Pekao wie o problemach i pracuje nad ich rozwiązaniem
Na oficjalnym profilu banku w serwisie X (dawn. Twitter) opublikowano post, w którym czytamy, że aktualnie możecie mieć trudności w korzystaniu z aplikacji PeoPay i serwisu Pekao24. Jednocześnie zapewniono, że trwają już prace nad przywróceniem poprawności działania systemów. Bank przeprosił też za wszelkie niedogodności.
W związku z powyższym nie pozostaje nic, jak tylko cierpliwie czekać, aż bank przywróci działanie aplikacji i bankowości internetowej. Na razie nic nie da się zrobić. Nie podano też terminu zakończenia awarii.
Aktualizacja:
Bank poinformował, że wszystkie systemy i płatności działają już prawidłowo. Przeprosił też za utrudnienia.