Nie da się nie zauważyć, że na Amazonie robi zakupy coraz więcej Polaków. Zresztą, sami nawet czasami Wam podrzucamy jakąś ciekawą promocję, jaka się tam pojawiła i trudno przejść obok niej obojętnie. Niektórych mógł jednak zniechęcać fakt, że aplikacja mobilna do tej pory nie obsługiwała języka polskiego. Ale właśnie się to zmienia.
Choć Amazon nie jest oficjalnie dostępny w Polsce, to firmie mimo wszystko bardzo zależy na klientach z naszego kraju. Dlatego pojawia się coraz więcej udogodnień dla nas, w tym m.in. darmowa wysyłka z Amazon.de dla zamówień o wartości co najmniej 39 euro (warto w tym miejscu dodać, że początkowo było to 49 euro). Nie da się ukryć, że to bardzo miły gest i ukłon ze strony marki.
Wersja przeglądarkowa Amazon.de jest dostępna po polsku już od października 2016 roku. Jednak sama aplikacja nie obsługiwała naszego języka aż do teraz. Ale właśnie się to zmienia, ponieważ w jej najnowszej wersji jest opcja zmiany. Wystarczy wejść w Ustawienia, a następnie Kraj i język i wybrać niemiecki Amazon i język polski, a następnie zapisać zmiany. I już, gotowe.
Aplikacja dostępna jest dla urządzeń, pracujących pod kontrolą systemu operacyjnego Android i iOS. W pierwszym przypadku program nazywa się Amazon Shopping, natomiast w drugim po prostu Amazon. Jeżeli już korzystacie z niego, to wystarczy, że go zaktualizujecie do najnowszej wersji – wówczas będziecie mogli zmienić język na polski. Pamiętajcie jednak, że jest on dostępny wyłącznie w przypadku jednoczesnego wybrania niemieckiego Amazonu, ponieważ to do niego domyślnie „przypisana” jest Polska.
Przy okazji zapytam: robicie zakupy na Amazonie? A jeżeli tak, to raczej przez stronę internetową czy częściej za pośrednictwem aplikacji na urządzenia mobilne?
Źródło: informacja prasowa