Praca w systemie Home Office wpłynęła nie tylko na wzrost popularności komunikatorów do wideorozmów, ale również wzrost sprzedaży sprzętu typu kamerki internetowe czy monitory. Dużym wygranym całej tej sytuacji zdaje się być Acer, który właśnie pochwalił się, że jest aktualnie numerem jeden na rynku monitorów w Polsce.
Monitory Acera zdają się być nie lada atrakcyjne dla potencjalnych klientów. Oferują niezłe parametry w atrakcyjnych cenach, a to – nie uszukujmy się – właśnie cena w tych trudnych czasach determinuje wszelkie decyzje zakupowe podejmowane zwłaszcza przez osoby, które nie planowały wydatku na tego typu sprzęt i stanowi to dla nich solidne obciążenie budżetu domowego.
Jeśli chodzi o szczegóły związane z poziomem sprzedaży monitorów Acera, producent pochwalił się jedynie danymi odnośnie dostaw. Ale skoro jest wyższe zapotrzebowanie na nasycenie rynku monitorami, to jest jednoznaczne ze wzrostem rzeczywistego poziomu sprzedaży urządzeń do klienta końcowego.
Jak wynika z przekazanych przez firmę informacji, bazujących na danych zebranych przez Context, “w trzecim kwartale 2020 roku producent dostarczył na polski rynek ponad 55 tys. urządzeń tego typu i poprawił swoje wyniki o prawie 132 procent.
W trzecim kwartale 2020 roku w Polsce rynek monitorów wzrósł o ponad 27%. W przyszłym roku spodziewamy się, że sytuacja powoli będzie się normować, a poziom sprzedaży monitorów będzie utrzymywał się na mniej-więcej stałym poziomie.
Piotr Nowok, Product Manager w Acer Polska, tak podsumował rynek monitorów:
Panująca pandemia wyraźnie zwiększyła wielkość rynku monitorów w 2020 roku, ale spodziewamy się, że w przyszłym roku sytuacja ulegnie stabilizacji i pod względem ilości sprzedanych urządzeń utrzyma się na poziomie zbliżonym do obecnego. Naszą ambicją jest umocnienie w kolejnym roku dwucyfrowego udziału Acer w polskim rynku monitorów.
Ktoś z Was kupił monitor Acera w ostatnim czasie? Pochwalcie się!