Klienci a2mobile dołączą do Premium Mobile. Obaj operatorzy mają bardzo zbliżony model działania, a ich grupą docelową jest podobna grupa klientów. Czego jednak użytkownicy ofert tego pierwszego mogą spodziewać się po zapowiedzianym właśnie połączeniu?
Premium Mobile jest wirtualnym operatorem telefonii komórkowej, który działa na infrastrukturze sieci Plus. Jest to naprawdę młoda marka. Wprowadzono ją na rynek na początku 2016 roku, a w jej ofercie możemy znaleźć abonamenty przeznaczone dla osób fizycznych, jak również i firm. Z kolei we wrześniu 2016 roku operator Aero2 uruchomił markę a2mobile, która oferuje usługi głosowe i internet w systemie pre-paid. a2mobile korzysta z własnej sieci Aero2 oraz z infrastruktury sieci Plus.
Co przejęcie oznacza dla Premium Mobile?
Premium Mobile wykazywał naprawdę dobre przyrosty – w połowie roku operator mógł pochwalić się osiągnięciem 100 tysięcy obsługiwanych kart SIM. Po przejęciu a2mobile będzie miał w swojej bazie w sumie już 200 tysięcy kart SIM.
Grupa Cyfrowy Polsat, której częścią jest Aero 2, po zakończeniu procesu dołączenia klientów a2mobile
do Premium Mobile zyska większą liczbę udziałów w Premium Mobile (w sumie 25% głosów). Do tego zachowa również przychody hurtowe od marek a2mobile i Premium Mobile.
A co z klientami a2mobile?
Bardzo ważnym aspektem dla klientów są ceny oferowanych usług. Jeśli jesteście klientami a2mobile, nie macie powodów do zmartwień – oferta, cenniki czy zasięg i jakość świadczonych usług oraz poziom obsługi klienta nie ulegną żadnym zmianom. Jak to jednak będzie wyglądać w praktyce? Tego dowiemy się już niedługo.
A Wy korzystaliście z usług, któregoś z tych operatorów? Jesteście zadowoleni? Co sądzicie o tym połączeniu?
Źródło: informacja prasowa