Już prawie 250 tysięcy Polaków ma w kieszeni smartfon tej marki

Infinix to marka smartfonów, która zadebiutowała na polskim rynku dwa lata temu i jak się okazuje, zyskuje coraz większą popularność. Z najnowszych danych wynika, że blisko 250 tysięcy Polaków korzysta już z urządzeń tej firmy. Jakie modele najczęściej wybierają klienci nad Wisłą?

Dwa lata wystarczyły Infinixowi, żeby dobić do ćwierć miliona

Chiński producent, mimo krótkiej obecności na polskim rynku, zdobył już znaczną bazę użytkowników. Do końca 2023 roku sprzedaż smartfonów tej marki w Polsce osiągnęła poziom bliski ćwierć miliona sztuk. Jak informuje Ryszard T. Lindner, dyrektor zarządzający sprzedażą w Polsce, na Węgrzech i w krajach bałtyckich, tak szybki wzrost zainteresowania produktami Infinix jest efektem zaufania, jakie klienci zaczynają pokładać w tej marce.

Lindner podkreśla, że firma regularnie monitoruje awaryjność swoich produktów oraz korzysta z recenzji i testów zewnętrznych, aby zdobywać zaufanie konsumentów. Wśród polskich użytkowników, aż 30% osób, które znają markę Infinix, bierze jej produkty pod uwagę przy zakupie nowego urządzenia. Trudno się temu dziwić, ponieważ to producent, który oferuje jeden z lepszych stosunków jakości do ceny.  

Gdzie kupić?

Infinix Note 40 Pro

ok. 1495 zł
(Przybliżona cena z dnia: 13 września 2024)
Zawiera linki afiliacyjne.

Które smartfony Infinix cieszą się największą popularnością w Polsce?

Największym zainteresowaniem wśród polskich konsumentów cieszą się modele z serii Note, w szczególności Infinix Note 30 Pro, który stał się najczęściej wybieranym smartfonem tej marki w naszym kraju. Ponadto seria Note odpowiada za około jedną trzecią wszystkich sprzedanych w Polsce urządzeń. Również na łamach Tabletowo.pl mieliście okazję przeczytać recenzje smartfonów tej marki, a dokładnie modeli Note 40 Pro, Zero 30 5G, Note 30 Pro i Hot 20 5G.

Ciekawostką, która wynika z raportu, jest również fakt, że polscy użytkownicy chętnie wybierają smartfony w nietypowych kolorach – aż 16% sprzedanych urządzeń to te w kolorze złotym, a 10% w kolorze zielonym, w tym modele Note 40 Pro w wersji Vintage Green oraz Hot 40 w odcieniu Starfall Green.

Marka zapowiedziała dalszą ekspansję na polskim rynku, w tym wprowadzenie nowych kategorii produktowych. Oczekuje się, że w najbliższych miesiącach firma zaprezentuje kolejne urządzenia, które mają umocnić jej pozycję w Polsce. To już kolejny na naszym rynku chiński producent, który zamierza aktywnie konkurować z bardziej znanymi markami.

Macie jakieś doświadczenia ze sprzętami tej marki? Dajcie nam znać w komentarzach.