cristiano ronaldo
Oleg Dubyna from Poltava, Ukraine, CC BY-SA 2.0, via Wikimedia Commons

Cristiano Ronaldo został YouTuberem. Już pobił pierwsze rekordy

Jeden z najbardziej popularnych na świecie piłkarzy ma swój własny kanał w serwisie YouTube. Cristiano Ronaldo w 1,5 godziny pobił rekord platformy, aktualnie dobija do 17 milionów subskrybentów, a platforma uhonorowała go wyjątkowym prezentem.

Portugalski piłkarz z rekordem platformy

Tego, kim jest Cristiano Ronaldo, raczej nie trzeba nikomu tłumaczyć. Portugalski piłkarz rządzi nie tylko na boiskach, ale również w mediach społecznościowych. Swoje filmiki udostępnia m.in. na platformie X (dawny Twitter) – bacznie śledzi go ponad 112,5 miliona osób. Jest też obecny na Facebooku, gdzie ma 170 milionów obserwujących, z kolei na Instagramie aż 636 milionów. Te liczby naprawdę szokują.

Teraz Cristiano poszedł jeszcze dalej. Założył kanał na nieustannie rozwijającym się YouTube i po 89 minutach pobił największy rekord platformy, osiągając aż milion subskrybentów – to najszybciej w historii serwisu. Na ostatnim z nagrań piłkarz pochwalił się przed swoimi dziećmi otrzymanym od YT złotym odznaczeniem, opisując go jako Prezent dla mojej rodziny i dziękując wszystkim SIUUUbscriberom.

Kanał założono 8 lipca 2024 roku. Uruchomiono go natomiast 21 sierpnia, o czym Portugalczyk poinformował swoich fanów na Instagramie, X i Facebooku, zachęcając do subskrybowania. Na ten moment kanał @cristiano subskrybuje niemalże 17 milionów osób. Zaledwie w ciągu 12 godzin filmy Cristiano zaczęło śledzić 10 milionów kont.

Co publikuje Cristiano Ronaldo na swoim nowym kanale na YouTube?

Pierwszym filmem, który opublikował CR, jest When I met the famous Cristiano, czyli Kiedy poznałem słynnego Cristiano. W wideo można zobaczyć pierwsze „spotkanie” żywego Ronaldo z figurą woskową imitującą piłkarza. Rzeźbę można oglądać na żywo w muzeum Madame Tussauds w Nowym Jorku.

Na kanale Cristiano od razu opublikowano kilkanaście wideo, które – podobnie jak sam kanał – cieszą się sporym zainteresowaniem. Zdecydowaną większość filmów wyświetlono już ponad milion razy, a nagranie z przedstawienia woskowej figury aż 9 miliona razy. Aktualnie można tam znaleźć łącznie 19 propozycji piłkarza, a wśród nich m.in. wideo na temat walorów turystycznych Morza Czerwonego i wybrzeża Arabii Saudyjskiej.