Bank Millennium ma problem ze swoimi systemami. Klienci tego banku muszą liczyć się z utrudnieniami w dostępnie do usług tej instytucji.
Bank Millennium ma dziś duże problemy
Klienci jednego z największych banków w Polsce już od godziny 11:00 zgłaszają problemy z dostępem do usług, świadczonych przez tę instytucję. Przez ponad 1,5 godziny w serwisie Downdetector.pl pojawiło się już kilka tysięcy zgłoszeń.
Na czym polega awaria Bank Millennium? Co nie działa?
Problemy mogą odczuć zarówno użytkownicy aplikacji mobilnej, jak i osoby, chcące się zalogować do bankowości internetowej przez przeglądarkę. W przypadku aplikacji na smartfony bardzo długo trwa proces uruchamiania programu, a po zalogowaniu – gdy już uda się to zrobić – może zdarzyć się, że nie wczytają się produkty, posiadane przez klienta.
Z kolei podczas logowania do bankowości internetowej w przeglądarce problem stanowi właśnie brak pełnej funkcjonalności aplikacji na urządzenia mobilne. Logowanie trzeba bowiem potwierdzić – jeśli ktoś ma włączoną autoryzację mobilną w aplikacji, może się ona nie powieść.
Awaria w Bank Millennium. Co mówi bank?
Na oficjalnym profilu banku w serwisie X wciąż nie pojawił się żaden komunikat dotyczący dzisiejszej awarii. Osoby odpowiedzialne za komunikację odpowiedziały jednak jednemu z użytkowników. Napisano: Obecnie mogą występować utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Nie zadeklarowano, kiedy awaria zostanie usunięta.
[Aktualizacja 28.06.2024 r.]
W okolicy godziny 15:00 Bank Millennium poinformował, że problem został rozwiązany.