Biedronka ma ważną wiadomość dla klientów. Powinni się oni przygotować na rewolucyjne, choć jednocześnie długo wyczekiwane przez wiele osób zmiany. Zostaną one wprowadzone już za kilka dni, bo 18 maja 2022 roku!
Biedronka wysyła ważną wiadomość do klientów. Szykuje się rewolucja
Jeżeli jesteście uczestnikami programu lojalnościowego Moja Biedronka, powinniście znaleźć na swoich skrzynkach mejlowych wiadomość od Biedronki. Sieć informuje w nich, że z dniem 18.05.2022 r. wchodzą w życie nowe postanowienia Regulaminu karty Moja Biedronka i polityki prywatności. Jedną z najważniejszych nowości jest uruchomienie aplikacji mobilnej Biedronka.
W marcu 2022 roku sieć informowała o zamiarze udostępnienia nowego programu na urządzenia mobilne dla swoich klientów jeszcze w pierwszej połowie bieżącego roku. Nie podano wówczas konkretnej daty uruchomienia nowej aplikacji, ale teraz wiadomo, że dzieli nas od tego tylko kilka dni (18 maja to najbliższa środa). Program jest już nawet dostępny w Sklepie Google Play w ramach wcześniejszego dostępu – można go zainstalować na smartfonie, ale próba zalogowania się zakończy się niepowodzeniem, jeżeli ktoś nie jest w gronie uprawnionych testerów.
Dzięki aplikacji klient nie będzie już musiał nosić ze sobą plastikowej karty czy breloka lub podawać przy kasie numeru telefonu, powiązanego z kartą. Aplikacja będzie dostępna na urządzenia mobilne z systemem Android 6.0 i nowszym oraz iOS 12.0 i nowszym. Aktualnie nie można jej znaleźć w sklepie Apple App Store.
W obowiązującym od 18 maja 2022 roku regulaminie można przeczytać, że aplikacja umożliwi nie tylko korzystanie z wirtualnej karty lojalnościowej, ale też między innymi:
- znalezienie najbliższego sklepu sieci Biedronka na mapie (w tym wskazanie jednego jako „Mój Sklep”) i wyświetlenie listy ostatnio odwiedzonych sklepów (maksymalnie pięciu),
- sprawdzenie ceny produktu z wykorzystaniem skanera cen,
- otrzymywanie i korzystanie z korzyści dostępnych wyłącznie dla korzystających posiadających konto w aplikacji,
- przeglądanie historii zakupów.
Ponadto użytkownicy aplikacji mobilnej będą mogli zapłacić za zakupy w sklepie z wykorzystaniem BLIK bez kodu. Usługa ta ma być realizowana przez spółkę pod firmą Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu. Nie wiadomo jeszcze jednak, jak dokładnie ma wyglądać proces płatności z wykorzystaniem tego rozwiązania.