Allegro Smart! Week 2021
źródło: Allegro

Allegro Lokalnie z darmowymi dostawami Smart

Allegro postanowiło usprawnić korzystanie ze swojego „lokalnego” wariantu, dzięki czemu już teraz można cieszyć się darmowymi dostawami. Oferta nie różni się znacząco od tej, którą możemy zaobserwować w standardowych transakcjach. Jest jednak bardzo ciekawym rozbudowaniem opcji sprzedażowych dla zwykłych i okazjonalnych użytkowników.

Allegro Lokalnie to projekt polskiej platformy e-commerce, dzięki której swoje przedmioty mogą sprzedawać wszyscy klienci serwisu, w tym i tacy, którzy nie prowadzą żadnej działalności, a swoje oferty wystawiają dość rzadko. Dzięki nowemu rozwiązaniu, zarówno kupujący, jak i sprzedający, będą mogli skorzystać z dobrodziejstw Allegro Smart, czyli darmowych dostaw. Warunki są bardzo proste.

One Box by Allegro automat paczkowy Allegro
źródło: Allegro

Allegro Lokalnie i na dodatek Smart

Usługa Smart zostanie udostępniona na potrzeby Allegro Lokalnie w następującej formule. Aby móc skorzystać z opcji darmowej dostawy jako klient, należy umieścić w swoim koszyku produkty oznaczone ikoną Smart. Tak jak w standardowej wersji z głównego serwisu, tak i w tym wypadku suma naszych zakupów musi wynieść min. 40 zł. Jeżeli posiadamy zwykły pakiet, przysługuje nam nielimitowana liczba dostaw za darmo. Ta zostanie ograniczona jednak do dwóch, jeżeli posiadamy wariant Smart na Start.

Z perspektywy sprzedającego sprawa wygląda nieco inaczej. Opcja dostawy Smart pojawi się w ramach formularza dodawania ogłoszenia, jeżeli użytkownik ten posiada na swoim koncie aktywną usługę. Bez znacznie jest też cena samego przedmiotu. Co istotne, promocja trwa do 30 czerwca. W tym czasie sprzedawcy będą mogli skorzystać z darmowych dostaw 8 razy (posiadając standardową usługę Allegro Smart), dwukrotnie zaś mając wspomniany wcześniej pakiet Smart na Start.

Jak widać, usługa Smart rozwija się wielotorowo. Jeszcze w tym tygodniu pisaliśmy o testowaniu przez firmę nowych wariantów swoich darmowych dostaw (m.in. ze zmniejszoną kwotą zamówienia z 40 zł do 1 zł), a teraz przyszedł czas na zaimplementowanie tego rozwiązania do sfery lokalnej. Czyżby polska platforma czuła na plecach oddech pojawiającej się konkurencji? Nie można tego wykluczyć.