Jeśli nie wyobrażamy sobie pracy czy wolnego czasu bez muzyki, to musimy wiedzieć, czym jest Spotify Premium i zapewne już dawno wykorzystaliśmy darmowy okres próbny w serwisie. Na szczęście, jego twórcy mają teraz opłacalną propozycję dla powracających.
Spotify (jak) za darmo
Comiesięczny abonament Spotify Premium w wysokości 19,99 złotych niespecjalnie mi się uśmiecha. Słucham dużo muzyki w domu, przez aplikację na system Windows, więc podczas spacerów nie brakuje mi przesuwania utworów czy wybierania konkretnych piosenek. Z tego powodu za usługę Szwedów płacę w następujących okresach w roku:
- pod koniec grudnia, kiedy nagromadzenie reklam, także związanych ze świętami, przekracza punkt krytyczny,
- w każdym, innym czasie, kiedy pojawia się możliwość zapłacenia za subskrypcję niższej ceny.
Mamy teraz do czynienia z tą drugą sytuacją. Spotify uruchomiło właśnie promocję, dzięki której osoby, które nigdy nie miały wykupionego Spotify Premium lub nie testowały subskrypcji bezpłatnie, mogą korzystać z niej przez okres trzech miesięcy bez żadnych opłat. To bardzo korzystny układ, biorąc pod uwagę fakt, że typowy okres testowy wynosi 30 dni.
![](https://www.tabletowo.pl/wp-content/uploads/2022/04/Spotify-za-darmo.jpg)
Całkiem ciekawą propozycję otrzymali też ci, którzy już kiedyś wypróbowywali Spotify Premium. Mogą oni powrócić do subskrypcji, oszczędzając pieniądze. Za 19,99 złotych będą korzystać z serwisu z zachowaniem wszystkich benefitów, ale nie przez miesiąc, a przez trzy miesiące. Oznacza to oszczędność blisko 40 złotych!
Trzeba tylko pamiętać o tym, że oferta dla powracających subskrybentów jest niedostępna dla użytkowników, którzy zrezygnowali z Premium po 14 marca 2022 roku. Zarówno promocja dla byłych subskrybentów, jak i dla nowych słuchaczy Spotify, ważna jest do 12 maja 2022 roku. Po tym czasie powrócą stare stawki oraz krótszy okres testowy.
Podejrzewam, że poczekam z uruchomieniem trzech „tańszych” miesięcy Spotify Premium do maja. Kiedy na dobre zacznie się sezon wycieczek, warto będzie mieć w słuchawkach tylko te utwory, których rzeczywiście będę chciał słuchać – bez reklam i przypomnień o ograniczeniach darmowego planu. Muszę tylko zapisać sobie w kalendarzu, żeby na czas anulować subskrypcję.