Tabletowe plany Asusa na 2014 rok: sprzedaż 13 milionów tabletów

Asus podał do publicznej wiadomości swoje plany produkcyjne na rok 2014. Oprócz wyraźnie marketingowego wydźwięku, tj. informacji dla inwestorów, że wszystko w koncernie stoi w jak najlepszej sytuacji, jest to znak dla klientów o wzroście potencjału marki – wszak popyt generuje podaż.

Rok 2013 zamknięty zostanie tytułem 12,1 milionów sprzedanych tabletów w odniesieniu do planowanych 12 milionów. Na rok 2014 zapowiadana jest zwyżka sprzedaży tabletów tajwańskiego koncernu do poziomu 13 milionów. Jednym z kolejnych oczek szyjących plotki jest fakt, że zobaczymy prawdopodobnie trzecią generację Nexusa 7, co by czyniło z Asusa pierwszą firmą konsekwentnie realizującą współpracę z Google na tym polu – oczywiście, nic tak nie zwiększa produkcji globalnej jak wypust nowych, chodliwych modeli uznanych serii.

Inne źródła mówią, że z pewnością pojawią się także nowe pozycje z gatunku serii Transormer Pad lub też MEMO Pad, choć też nie jest tajemnicą, że Asus skupi się w roku 2014 przede wszystkim na rozpychaniu rynku ze swoim MEMOfone (ambitne plany Asusa z przecieków zapowiadają atak z wysokiego C).

źródło